کد خبر : 1991482 | 12 دی 1402 ساعت 12:46 | 20.8K بازدید | 19 دیدگاه

اعتراض اسطوره لیورپول: بی‌خیال پنالتی شو!

جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، از تلاش دیوگو ژوتا برای پنالتی گرفتن در دیدار برابر نیوکسل انتقاد کرد.

اعتراض اسطوره لیورپول: بی‌خیال پنالتی شو!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر انگلیس روبروی نیوکسل به میدان رفت و این تیم را با نتیجه 2-4 شکست داد. 

در حالی که بازی با نتیجه 2-3 دنبال می‌شد، ژوتا فرصت بسیار خوبی برای باز کردن دروازه حریف پیدا کرد اما ترجیح داد با برخوردی کوچک با بازیکن نیوکسل خودش را در محوطه جریمه نیوکسل به زمین بیاندازد و به امید اعلام پنالتی بود. 

اما این اتفاق رخ نداد و فرصت بسیار خوب گلزنی برای این تیم در حالی که او با دروازه خالی روبرو بود و می‌توانست توپ را به گل تبدیل کند از دست رفت تا انتقادهای زیادی از او مطرح شود. 

1974033

کاراگر پس از پایان این بازی در گفتگو با اسکای اسپورت در این باره اظهار داشت: «او نیازی نداشت خودش را روی زمین بیاندازد. فقط باید ادامه می‌داد. کوچکترین لمسی بین آنها صورت گرفت اما به حدی نبود که او را به زمین بیاندازد. 

او به راحتی می‌توانست توپ را با پای چپش وارد دروازه کند. او خیلی آسان به زمین افتاد. آیا تماسی صورت گرفت؟ فکر کنم واقعا تماس زیادی اتفاق افتاده باشد. شاید تماس خیلی کوچکی بود اما فکر نکنم بازیکن وقتی فرصت باز کردن دروازه خالی را دارد نیازی به گرفتن پنالتی داشته باشد. من این موضوع را درک نمی‌کنم.»

دیدگاه‌ها