کد خبر : 1991492 | 12 دی 1402 ساعت 13:40 | 42.3K بازدید | 27 دیدگاه

ناراحتی ستاره سابق رئال: می‌خواهند بیرونم کنند!

رافائل واران، ستاره منچستریونایتد، از رفتار مدیران این باشگاه با خودش بسیار ناراضی و ناراحت است.

ناراحتی ستاره سابق رئال: می‌خواهند بیرونم کنند!

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد واران با باشگاه منچستریونایتد در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و آنها تصمیمی برای ادامه همکاری با او با شرایط مشابه در فصل آینده ندارند. 

بندی برای تمدید خودکار یک ساله در قرارداد این بازیکن گنجانده شده بود اما مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند که آن را فعال نکنند و از او خواسته‌اند که قرارداد جدیدی را با دستمزد و پاداش‌های بسیار کمتر به امضا برساند تا بتواند به حضورش در اولدترافورد ادامه دهد. 

این مدافع فرانسوی در حال حاضر دستمزد هفتگی 350 هزار پوند دریافت می‌کند اما این فصل در هفت بازی غایب بوده و مصدومیت‌های متعدد باعث شده که نتواند مانند قبل در ترکیب یونایتد به میدان برود. 

1962537

حالا منچستر ایونینگ نیوز مدعی شده است که واران از این وضعیت بسیار ناراحت است و احساس می‌کند که این برخوردها به این معناست که قصد دارند او را از این باشگاه بیرون کنند و همین موضوع باعث عصبانیت او شده است. 

این ستاره سابق رئال مادرید هنوز هیچ تصمیم قطعی‌ای درباره آینده نگرفته و مشخص نیست که آیا مجاب به قبول شرایط ارائه شده از سوی یونایتد خواهد شد یا خیر. پیش از این گفته شده بود که او و خانواده‌اش از حضور در انگلیس خوشحال هستند و شاید همین باعث شود که این بازیکن تصمیم به ادامه ادامه همکاری با یونایتد بگیرد.

دیدگاه‌ها