کد خبر : 1991525 | 12 دی 1402 ساعت 16:02 | 76.1K بازدید | 74 دیدگاه

پرسپولیس به جمع‌بندی برسد؛

مربی پرسپولیس جدایی یحیی را تایید می‌کند

مهدی حسینی‌نسب، مربی سابق پرسپولیس، نسبت به واکنش‌هایی که به استعفای یحیی گل‌محمدی مطرح می‌شود، انتقاد کرد.

مربی پرسپولیس جدایی یحیی را تایید می‌کند

به گزارش ورزش سه، یحیی گل‌محمدی شب گذشته و پس از تساوی مقابل مس رفسنجان در آخرین دیدار سرخ‌ها در نیم فصل اول در سرمربیگری پرسپولیس استعفا داد؛ این موضوع واکنش‌های مختلفی را به دنبال داشت و بسیاری به اینکه گل‌محمدی بارهار برای خروج از فشار استعفا داده است، انتقاد کردند.

مهدی حسینی‌نسب که در دوره حضور حمید استیلی در کادرفنی سرخپوشان حضور داشت، در خصوص این استعفا و شرایط پرسپولیس می‌گوید: نتیجه‌گیری پرسپولیس در نیم فصل اول مطلوب نبود، به خصوص خود یحیی که به قهرمانی و بالانشینی در فوتبال ایران عادت دارد اما من فکر می‌کنم این‌بار استعفای او فراتر از این است که بخواهد فشار را از روی خودش بردارد.

او سپس با اشاره به واکنش‌هایی که نسبت به استعفای گل‌محمدی مطرح شد، عنوان کرد: از دیشب دیدم که در بعضی از رسانه‌ها این موضوع را مورد تمسخر قرار می‌دهند. این رفتار بسیار زشتی نسبت به یک سرمربی پرافتخار است که حضورش در پرسپولیس منجر به قهرمانی‌های متوالی و حضور در فینال آسیا است. ناکامی یحیی گل‌محمدی، عنوان سومی است که برای خیلی از تیم‌ها هدف بزرگی محسوب می‌شود. به نظر من اگر راه یحیی و پرسپولیس از یکدیگر جدا شود، در نهایت اتفاق ناراحت‌کننده‌ای خواهد بود اما من فکر می‌کنم در حال حاضر مدیریت فعلی باشگاه و یحیی سخت می‌توانند با یکدیگر ادامه بدهند.

1974113

حسینی‌نسب همچنین گفت: پرسپولیس تیمی است که می‌تواند گزینه‌های مختلفی برای مربیگری داشته باشد و یحیی هم مربی‌ای است که می‌تواند به تیم‌های زیادی در ایران برود. این موضوع در ذات فوتبال است و هیچکس قرار نیست برای مدت طولانی یک جا توقف کند و همیشه اختلاف نظرها باعث می‌شود جدایی‌ها اتفاق بیفتد. برای یحیی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم پرسپولیس هم‌ نتایج خوبی بگیرد.

او در پایان تاکید کرد: برای باشگاه پرسپولیس، خیلی مهم است که در این باره به جمع بندی برسد و تیم از فضای بلاتکلیفی که از دیروز شروع شده، خارج شود.

دیدگاه‌ها