کد خبر : 1991561 | 12 دی 1402 ساعت 18:21 | 34.3K بازدید | 9 دیدگاه

عملیات غیرممکن پیش روی بچه خجالتی تیم ملی

صادق محرمی شاید در بین بازیکنان لژیونر و حتی کلیت تیم ملی کم سر و صداترینشان باشد.

عملیات غیرممکن پیش روی بچه خجالتی تیم ملی

به گزارش "ورزش سه" چند فصلی است از حضور صادق محرمی در فوتبال اروپا می‌گذرد و او شبیه بازیکنان حرفه‌ای اروپایی رفتار متفاوتی پیدا کرده و ضمن اینکه فوق‌العاده کم‌حاشیه بوده، کم‌حرف‌ترین بازیکن تیم هم به حساب می‌آید و تقریبا هیچوقت در کانون توجه نیست.

صادق محرمی زمانی در پرسپولیس مطرح شد که رامین رضاییان و حسین ماهینی در تیم ملی رقیب بودند اما حالا که حسین ماهینی از پای تلویزیونی بازی‌های جام ملت‌ها را تماشا می‌کند، رامین رضاییان را به عنوان رقیبی مهم و برجسته پیش روی خود می‌بیند.

صادق محرمی که در زمان سرمربیگری اسکوچیچ  تبدیل به مدافع راست اصلی تیم ملی شده بود حالا و بعد از درخشش فوق العاده رامین رضاییان کار سختی برای کنار زدن او و رسیدن به ارنج اصلی تیم ملی دارد.

با وجود تغییر در راس کادر فنی تیم ملی قبل از جام جهانی صادق اولین تورنمنت بزرگش را در بالاترین سطح تجربه کرد، هر چند هرگز برای تیم ملی به میدان نرفت. محرمی یکی از 26 بازیکن لیست نهایی تیم ملی است و جام ملت‌های قطر 2023 اولین جام ملت‌های او و دومین تورنمنت بزرگش به عنوان یک ملی پوش خواهد بود که شاید آخرینش هم باشد.

1974190

صادق حدود دو ماه دیگر 28 سالگی را پشت سر خواهد گذاشت و با احتساب اینکه در جام ملت‌های بعدی 32 ساله می‌شود، شاید این اولین و آخرین تورنمنت جام ملت‌های او باشد. به همین خاطر برای او مهم است که در این ترونمنت به میدان برود اما کنار زدن رامین رضاییان در این شرایط چیزی شبیه عملیات غیرممکن است.

نکته اینکه محرمی در پست مدافع راست تیم ملی توسط دو سپاهانی محاصره شده چرا که غیر از رامین رضاییان، آریا یوسفی هم به عنوان مدافع راست در لیست نهایی حضور دارد.

با این وجود با در نظر گرفتن مصدومیت رامین رضاییان شاید صادق در بازی تدارکاتی مقابل بورکینافاسو در کیش مدافع راست اصلی باشد که باید دید در این مسابقه چه کیفیتی از خود نشان خواهد داد.

دیدگاه‌ها