کد خبر : 1991737 | 13 دی 1402 ساعت 13:41 | 16K بازدید | 5 دیدگاه

در واکنش به دعوت شدن صادق محرمی

دیناموزاگرب هم از جام ملت‌های آسیا ضربه خورد

بعد از هایدوک، ریکا و واراژدین، دینامو زاگرب نیز به خاطر بازی‌های ملی در مقطع ابتدایی نیم فصل دوم یکی از بازیکنانش را از دست خواهد داد و او کسی نیست جز صادق محرمی.

 دیناموزاگرب هم از جام ملت‌های آسیا ضربه خورد

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های کرواسی به دعوت شدن صادق محرمی به تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا واکنش نشان داده‌‍اند.

1966021

ایندکس اسپورت نوشت که صادق محرمی، مدافع راست دینامو زاگرب، برای حضور در جام ملت‌های آسیا که از 12 ژانویه تا 10 فوریه (21 دی تا 20 بهمن ماه) در قطر برگزار می‌شود به تیم ملی ایران دعوت شد. 

محرمی قطعا شروع نیم فصل دوم را از دست خواهد داد. او در بازی مقابل لوکوموتیو که قرار است 23 ژانویه برگزار شود، حضور نخواهد داشت و بسته به موفقیت ایران، می‌تواند سه بازی بعد از آن را نیز از دست بدهد.

محرمی مهره مهمی در تیم دینامو در نیم فصل اول بود. او در 26 بازی به میدان رفت که در 21 تای آنها فیکس بود. با این حال مسلم است که او در نیم فصل دوم نقش کمتری در ترکیب تیم خواهد داشت، زیرا سرگئی جاکیروویچ در پست دفاع راست استفان ریستوفسکی را در دسترس دارد. او پیش از این مصدوم بود و کمتر به میدان می‌رفت ولی حالا دیگر مشکلی ندارد و این تهدیدی برای جایگاه محرمی است.

محرمی چهارمین بازیکن لیگ کرواسی است که ژانویه در مسابقات تیم ملی حضور خواهد داشت. ایزامل دیالو از هایدوک (ساحل عاج)، امانوئل باندا از ریکا (زامبیا) و لمینه از واراژدین (موریتانی) در جام ملت‌های آفریقا بازی خواهند کرد.

دیدگاه‌ها