کد خبر : 1991860 | 14 دی 1402 ساعت 03:28 | 20.2K بازدید | 6 دیدگاه

بحران دروازه‌بان در الهلال پیش از تقابل با مسی

با حضور یاسین بونو در جام ملت‌های آفریقا و مصدومیت محمد العویس، الهلال برای دیدار برابر اینتر میامی و النصر، با مشکل دروازه‌بان روبرو شده است.

بحران دروازه‌بان در الهلال پیش از تقابل با مسی

به گزارش "ورزش سه"، انتظار می‌رود باشگاه الهلال در پایان ماه جاری در جام فصل ریاض مقابل اینتر میامی آمریکا و النصر عربستان با بحران دروازه‌بانی روبرو شود زیرا سنگربان اول این تیم یعنی یاسین بونو مراکشی را به دلیل حضور در تیم ملی کشورش و در مسابقات جام ملت‌های آفریقا، در اختیار ندارد.

علاوه بر این، الهلال شاهد غیبت دروازه‌بان دوم خود محمد العویس است. این گلر با توجه به عمل کمر خود، باید برنامه‌های توانبخشی را پشت سر بگذارد و به نظر می‌رسد حضور تنها یک گلر به نام حبيب الوطيان نمی‌تواند برای الهلال کافی باشد.

زمانی که محمد الربیعی، سنگربان عربستان وارد دروازه آزاد قراردادش شد، توسط باشگاه الهلال به خدمت گرفته شد. حالا نیز منابع روزنامه الشرق الاوسط اعلام کرده‌اند که الهلال در حال مذاکره با الاهلی است تا باقی مانده قرارداد الربیعی با این باشگاه را خریداری کرده و این گلر را به خدمت بگیرد.

1974611

محمد الربیعی در لیست اولیه روبرتو مانچینی برای حضور در جام ملت های آسیا حضور داشت ولی در نهایت توسط سرمربی ایتالیایی کنار گذاشته شد و همین موضوع سبب شده تا الهلال به دنبال استخدام فوری این دروازه‌بان باشد.

هیئت مدیره باشگاه الهلال آگوست گذشته مراحل امضای قرارداد با محمد الربیعی دروازه‌بان سعودی را طی کرد و این بازیکن قراردادی 4 ساله و تا پایان فصل 2026 – 2027 با آبی‌های ریاض به ثبت رساند.

الربیعی فعالیت ورزشی خود را در رده‌های سنی باشگاه الاخدود آغاز کرد و سپس در گروه‌های سنی مختلف باشگاه الاهلی پیشرفت کرد و به تیم اصلی و بزرگسالان رسید. او سپس به باشگاه الباطن قرض داده شد و اکنون نیز قراردادی با الهلال امضا کرده است.

دیدگاه‌ها