کد خبر : 1991934 | 14 دی 1402 ساعت 10:44 | 18.6K بازدید | 6 دیدگاه

زیباترین پاس گل نیم‌فصل جنجالی شد (ویدئو)

وینگر فولاد خوزستان با یک پاس تماشایی منجر به برتری تیمش در آخرین بازی دور رفت لیگ برتر شد.

زیباترین پاس گل نیم‌فصل جنجالی شد (ویدئو)

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان در آخرین مسابقه نیم‌فصل اول لیگ برتر موفق به کسب پیروزی ارزشمند یک بر صفر در تقابل 6 امتیازی مقابل نساجی شد تا شرایط خود را در جدول بهبود ببخشد و امیدوارانه به استقبال دور برگشت لیگ برتر برود که این اتفاق با تک گل ساسان انصاری روی پاس چشم‌نواز محمد علی‌نژاد رقم خورد.

محمد علی‌نژاد که جزء معدود بازیکنان فولاد با حضور ثابت در تمام 15 مسابقه دور رفت لیگ برتر به شمار می‌رود، پس از درخشش در دیدارهای گذشته مقابل هوادار تهران که یک پنالتی گرفت و برابر سپاهان که یک پاس تماشایی و موقعیت برای رسیدن تیمش به گل ساخت، در آخرین بازی نیم‌فصل هم مثمر ثمر کار کرد تا سه امتیاز دیگر بگیرند.

ویدئو: 321149

این وینگر سرعتی و تکنیکی که پس از درخشش در آلومینیوم راهی سپاهان شد و فصل قبل هم مهره موثر ژوزه مورایس بود، امسال به طور قرضی در فولاد خوزستان به میدان رفته که عملکردش مثل دو باشگاه قبلی به چشم آمده و دیشب هم توانست یک پاس گل اروپایی به ساسان انصاری بدهد و سه مدافع نساجی را سردرگم کند.

علی‌نژاد در دقایق ابتدایی دیدار مقابل نساجی یک موقعیت عالی ساخت و پس از آن هم یک شوت او با کمترین اختلاف از کنار تیرک عمودی دروازه به بیرون رفت تا در گلزنی بدشانس باشد، اما پس از آن یک پاس گل داد و دو فرصت مناسب دیگر برای هم‌تیمی‌هایش ازجمله علی کلاه‌کج به وجود آورد که نتوانستند از آن بهره ببرند.

دیدگاه‌ها