کد خبر : 1991942 | 14 دی 1402 ساعت 11:58 | 27.5K بازدید | 8 دیدگاه

شوک در آخرین بازی با سریع‌ترین اخراج (عکس)

داور دیدار فولاد و نساجی تصمیم عجیبی در اخراج هافبک قائم‌شهری‌ها گرفت.

شوک در آخرین بازی با سریع‌ترین اخراج (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در نیمه دوم تلاش زیادی برای زدن گل تساوی مقابل فولاد خوزستان داشت و لوکاس آلکاراز با اضافه کردن مهره‌هایی مثل محمود قائدرحمتی سعی کرد حملات بیشتری به وجود بیاورد که این اتفاق هم افتاد و صاحب موقعیت شدند، اما یک اتفاق عجیب کاری کرد تا این تیم 10 نفره شود و نتواند بازی هجومی را دنبال کند.

ویدئو: 321167

محمود قائدرحمتی که پس از دو مسابقه دوری از ترکیب دوباره به میادین بازگشته و انگیزه خاصی برای تکرار گلزنی با پیراهن نساجی مقابل فولاد داشت، دو بار با شوت‌های راه دور خود دروازه کریستوفر کنت را تهدید کرد، اما یک تصمیم عجیب از داور بازی موجب شد تا نتواند این دیدار را به پایان برساند.

هافبک نساجی مازندران در دقیقه 73 یک خطای معمولی در فوتبال را در سمت راست میانه زمین انجام داد و در حالی که هیچ موقعیت جدی‌ای در آن لحظه نصیب فولاد نمی‌شد، کارت زرد دوم را گرفت و از زمین اخراج شد؛ آن هم در شرایطی که کارشناسان داوری معتقدند این یک برخورد ساده در فوتبال بوده و حتی نیاز به اخطار هم نداشت.

نساجی مازندران پس از اخراج مهره کلیدی خود کار سختی در ادامه بازی داشت و نتوانست شکست یک گله مقابل فولاد را با یک گل جنجالی و اخراج عجیب‌تر از آن، جبران کند.

دیدگاه‌ها