کد خبر : 1992024 | 14 دی 1402 ساعت 21:41 | 29.7K بازدید | 6 دیدگاه

توماس فرانک:

مهاجم‌مان را ارزان به آرسنال نمی‌دهیم!

توماس فرانک، سرمربی برنتفورد، اعلام کرد ایوان تونی، مهاجم این تیم، به دلیل قیمت بالایی که دارد ژانویه جایی نخواهد رفت.

مهاجم‌مان را ارزان به آرسنال نمی‌دهیم!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در خط حمله در این فصل دچار مشکل جدی بوده و اغلب با وجود موقعیت‌های گلزنی زیاد، تمام کنندگی قابل قبولی ندارد. توپچی‌ها مصمم هستند برای حل این مشکل ایوان تونی را در ماه ژانویه به خدمت بگیرند تا شانس خود برای قهرمانی در لیگ برتر را افزایش دهند. با این حال، گزارش شده است که آنها باید حدود 95 میلیون یورو برای او بپردازند تا برنتفورد را متقاعد کنند که این مهاجم را رها کند.

1974931

فرانک در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند تونی این فصل را در برنتفورد ادامه می‌دهد یا خیر گفت: "پاسخ بسیار کوتاه بله است. او بازیکن برنتفورد است، او اینجاست، ما جای خالی چند بازیکن تهاجمی را در تیممان حس می‌کنیم و نمی‌دانم چرا فکر می‌کنید با این وضعیت باید او را بفروشیم. من به شخصه دوست دارم او را برای مدت طولانی‌تر هم در تیمم داشته باشم. این به من مربوط نیست که در مورد پیشنهاداتی که به او می‌شود صحبت کنم، اما اگر هم پیشنهادی سر برسد، باید قیمت باورنکردنی داشته باشد، بنابراین فکر می‌کنم او اینجا خواهد ماند."

تونی به دلیل اعتراف به نقض قوانین شرط بندی از ماه می از فوتبال بازی کردن محروم شد. با این حال، او می‌تواند در اواخر این ماه به میادین بازگردد و برنتفورد به‌طور قابل‌توجهی مشتاق است تا بازیکن سابق تیم ملی انگلیس را حفظ کند، زیرا او در 124 بازی 68 گل برای این باشگاه به ثمر رسانده است.

دیدگاه‌ها