کد خبر : 1992120 | 15 دی 1402 ساعت 12:13 | 19.8K بازدید | 17 دیدگاه

طارمی تنها هدف حمله اینتر در فصل آینده نیست

اینتر علاوه بر طارمی، قصد دارد تا لوئیس موریل را نیز برای تقویت خط حمله به خدمت بگیرد.

طارمی تنها هدف حمله اینتر در فصل آینده نیست

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی یکی از اهداف اینتر برای تابستان آینده است. این موضوعی است که تمامی رسانه‌های مطرح دنیا، بارها و بارها آن را اعلام کرده‌اند و انتظار می‌رود که مهاجم ایرانی پس از پایان قراردادش در ژوئن آینده، به جمع شاگردان اینزاگی اضافه شود.

مدیران اینتر به خوبی نشان داده‌اند که استعداد خاصی در جذب بازیکنان آزاد با هزینه صفر دارند. ستاره‌هایی که در سال‌های اخیر و بدون پرداخت مبلغی، لباس نراتزوری را بر تن کرده‌اند و حالا مهدی طارمی مهم‌ترین هدف تابستانی اینتر برای حضور در جوزپه مه آتزا است.

رسانه fcinter1908 که یکی از منابع خبری موثق به باشگاه اینتر است، در خبری اعلام کرده است که نراتزوری سه بازیکن به نام‌های طارمی، زیلینسکی و تیاگو جالو را مدنظر دارد و این خبر در ایتالیا دیگر یک راز نیست و ماروتا و آسیلیو قصد دارند تا این بازیکنان را با هزینه صفر به خدمت بگیرند.

هدف این است که اینتر سه پست را با بازیکنان باکیفیت و تجربه بین‌المللی تقویت کند تا اینزاگی یک تیم قوی‌تر را در اختیار داشته باشد. رسانه fcinter1908 نوشته است که با این حال، طارمی تنها گزینه برای تقویت خط حمله نیست.

طبق ادعای مطرح شده، ماروتا و آسیلیو نام چهارمی را نیز مدنظر دارند. آنها علاوه بر تیاگو جالو، زیلینسکی و طارمی، قصد دارند لوئیس موریل را از آتالانتا به خدمت بگیرند که قرارداد او نیز در 30 ژوئن منقضی می‌شود.

دیدگاه‌ها