کد خبر : 1992232 | 15 دی 1402 ساعت 21:16 | 33.5K بازدید | 66 دیدگاه

ساپینتو باز هم مربی ماه لیگ قبرس شد

ریکاردو ساپینتو برای دومین بار توانست عنوان بهترین مربی ماه را از آن خود کند.

ساپینتو باز هم مربی ماه لیگ قبرس شد

به گزارش "ورزش سه"، در رأی‌گیری که هر ماه توسط اتحادیه مربیان فوتبال قبرس برگزار می‌شود، مربیان 14 تیم حاضر در لیگ قبرس، بهترین سرمربی ماه را انتخاب می‌کنند که ریکاردو ساپینتو، به‌عنوان بهترین مربی ماه دسامبر انتخاب شد.

این دومین بار در فصل جاری است که مرد پرتغالی، بیشترین آراء مربیان را کسب می‌کند؛ چراکه در ماه اکتبر نیز او به‌عنوان "مربی ماه" انتخاب شده بود.

ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم فوتبال آپوئل در این خصوص گفت: «بسیار خوشحال و مفتخرم که برای دومین بار در سه ماه گذشته، مربیان لیگ با رأی خود و انتخاب من به عنوان بهترین مربی ماه دسامبر، از اینجانب تقدیر کردند.»

این در شرایطی است که به‌دلیل محرومیت سنگین چهار ماهه، ساپینتو تا اوایل ماه فوریه باید از روی سکوها نظاره‌گر عملکرد شاگردانش باشد. در این مدت، خوزه دومینگز و نونو مورایس، دستیاران این سرمربی پرتغالی، وظیفه هدایت آپوئل را برعهده داشتند.

به همین دلیل ساپینتو با تشکر از دستیارانش می گوید: می‌خواهم بار دیگر بر فداکاری و کار عالی کل کادر فنی تأکید کنم. حمایت آنها برای ما بسیار مهم است تا بتوانیم هر آنچه را که در تمرینات روی آن کار می‌کنیم، به‌عنوان یک تیم در زمین نشان دهیم. آنها در هر بازی باعث می‌شوند من افتخار کنم که مربی آن‌ها هستم.

در ماه دسامبر، آپوئل در خانه خود با نتیجه 5 بر صفر دوکسا را شکست داد، سپس با نتیجه سه بر یک از سد AEZ گذشت. آنها در ادامه و در مسابقه‌ای خارج از خانه، با یک گل پافوس را مغلوب کردند و سپس در دربی نیکوزیا با حساب سه بر صفر اومونیا را پشت سر گذاشتند.

1975292

اکنون ساپینتو به تنها سرمربی لیگ قبرس تبدیل می‌شود که توانسته است دو مرتبه عنوان بهترین سرمربی ماه لیگ قبرس را از آن خود کند.

دیدگاه‌ها