کد خبر : 1992272 | 16 دی 1402 ساعت 06:13 | 23.4K بازدید | 8 دیدگاه

دروازه‌بان، خرید حتمی ذوب آهن در نیم فصل

محمد ربیعی خیلی زود برای ترمیم قفس توری تیمش باید راهی بازار نقل و انتقالات شود.

دروازه‌بان، خرید حتمی ذوب آهن در نیم فصل

به گزارش "ورزش سه"، ذوب آهن در شرایطی تیم نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر را با کسب تساوی مقابل گل گهر سیرجان به پایان رساند که این تساوی باعث شد سبزپوشان اصفهانی در نهایت در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی قرار بگیرند.

ذوب آهن در این دیدار از پارسا جعفری به عنوان سنگربان نخست استفاده کرد و این در شرایطی بود که به تناوب در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر محمد ربیعی به حبیب فرعباسی و پارسا جعفری بازی می‌داد.

به نظر می‌رسید کیفیت مشابه این دو دروازه‌بان و عملکرد مطلوب آنها باعث شده بود که یک رقابت جدی بین این دو شکل بگیرد و کار را برای انتخاب نفر اول سخت کند و بر همین اساس محمد ربیعی سعی می‌کرد نگاه چرخشی به دروازه خود و استفاده از سنگربان‌هایش با رعایت اقتضائات مسابقات و بر مبنای رقبا داشته باشد.

1873379

اما در شرایطی که نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر رو به پایان بود، خبر جدایی فرعباسی به یک موضوع جدی برای فصل ذوب آهن تبدیل شده است، دروازه‌بانی که قطعا سرباز شده است و بایستی راهی ملوان بندر انزلی شود؛ این یعنی اینکه محمد ربیعی یکی از دو سنگربان آماده خود را از دست داد خواهد داد.

بر این اساس فصل نقل و انتقالات برای ذوب آهن به حتم با خرید یک دروازه‌بان همراه خواهد بود. سبزپوشان اصفهانی علاوه بر اینکه قصد دارند در نقاط مختلف زمین به خرید بازیکن بپردازند، بایستی برای پست دروازه‌بانی نیز به شکل جدی وارد شوند و خریدی را به انجام برسانند.

دیدگاه‌ها