کد خبر : 1992315 | 16 دی 1402 ساعت 11:22 | 3.4K بازدید | 2 دیدگاه

تیم ملی هندبال مردان ایران برابر بلاروس مغلوب شد

تیم ملی هندبال مردان کشورمان در اولین مسابقه خود در تورنمنت بین‌المللی روسیه مقابل بلاروس مغلوب شد.

تیم ملی هندبال مردان ایران برابر بلاروس مغلوب شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، تیم ملی هندبال مردان ایران که برای کسب آمادگی به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در تورنمنت روسیه شرکت کرده، در اولین مسابقه خود با اختلاف یک گل نتیجه را به تیم بلاروس واگذار کرد.

تیم ملی هندبال مردان ایران جمعه شب در اولین مسابقه خود در تورنمنت چهارجانبه روسیه برابر تیم بلاروس با نتیجه ۲۸ بر ۲۹ مغلوب شد.

شاگردان رحیمی‌زاده در ادامه حضور در این رقابت‌ها شنبه شب ۱۶ دی ماه به مصاف تیم روسیه و یکشنبه شب به مصاف تیم مراکش خواهند رفت.

مجتبی حیدرپور، محمد سیاوشی، افشین صادقی، علی رحیمی کازرونی، رضا عزتی، یونس آثاری، میلاد قلندری، محمدمهدی بهنام‌نیا، آرمان رحمانی، وحید مسعودی، امیرعباس سلطانی، محمد صفری، مهران رهنما، کامیار طاهری، کیارش طاهری، یاسین کبیریان جو، سلامان بربط، محمدرضا اورعی، سعید برخورداری و پویا نوروزی‌نژاد ۲۰ بازیکن تیم ملی هندبال ایران در این تورنمنت هستند.

تیم ملی هندبال مردان ایران با پایان یافتن این تورنمنت مستقیماً راهی منامه بحرین می‌شوند تا در بیست و یکمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا شرکت کنند.

بیست و یکمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی قهرمانی جهان ۲۰۲۵ کرواسی، دانمارک و نروژ از ۲۱ دی تا ۲ بهمن در منامه بحرین برگزار می‌شود. تیم ملی هندبال ایران در این مسابقات در گروه B با تیم‌های کره جنوبی، چین و نیوزیلند همگروه است.

دیدگاه‌ها