کد خبر : 1992499 | 16 دی 1402 ساعت 23:56 | 19.9K بازدید | 6 دیدگاه

هیجان‌زدگی حریف رئال از دیدار مقابل کهکشانی‌‌ها!

آراندینا برای بازی مقابل رئال مادرید ظرفیت ورزشگاهش را سه برابر کرده است.

هیجان‌زدگی حریف رئال از دیدار مقابل کهکشانی‌‌ها!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب میهمان تیم آراندینا از دسته چهارم لیگ اسپانیا در چهارچوب رقابت‌های کوپا دی ری خواهد بود. این تیم برای دیدار مقابل رئال مادرید هیجان زیادی دارد و اعضای تیم، کادر فنی و مدیریت باشگاه این را پنهان نمی‌کنند.

اول از همه ویرجینیا مارتینز، رئیس باشگاه آراندینا اعتراف کرد که طرفدار رئال مادرید است و دوست دارد بازی باشگاهی که آن را مدیریت می‌کند مقابل تیم محبوبش به بهترین شکل سپری شود. او همچنین از فلورنتینو پرز به عنوان بهترین رئیس ممکن برای باشگاه رئال مادرید نام برد.

1975702

بعد از این اظهارات هم لیستی منتشر شد که نشان میداد بازیکنان آراندینا مشتاق دیدار با ستاره‌های رئال هستند و حتی قبل از بازی در مورد اینکه دوست دارند پیراهن چه کسی را بگیرند باهم صحبت کرده‌اند و اسم بازیکن مورد علاقه خود را نوشته‌اند.

1975703

در آخرین خبر منتشر شده در مورد این دیدار، اعلام شده که ورزشگاه این باشگاه کوچک چیزی بیشتر از 3 هزار نفر صندلی داشته و به دلیل استقبال مردم شهر از بازی آراندینا مقابل رئال، باشگاه ناچار شده که به ظرفیت خود اضافه کند و آن را تا 10 هزار نفر برساند. البته تماشاگران این تیم ممکن است کمی ناامید بشوند، چون از ترکیب اصلی رئال مادرید تنها ناچو فرناندز و ادواردو کاماوینگا قرار است که به میدان بروند.

دیدگاه‌ها