کد خبر : 1992596 | 17 دی 1402 ساعت 12:35 | 21K بازدید | 19 دیدگاه

انتقال 6 بازیکن زیر 19 سال به لیگ برتر

کارخانه بازیکن‌سازی در فولاد دوباره فعال شد

با تغییرات مدیریتی صورت‌گرفته در باشگاه فولاد توجه به فوتبال پایه و آکادمی این باشگاه بازیکن‌ساز به صورت جدی‌تر دنبال می‌شود.

کارخانه بازیکن‌سازی در فولاد دوباره فعال شد

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان همواره به عنوان یکی از باشگاه‌هایی شناخته شده که در بحث آکادمی و توجه به استعدادهای جوان بسیار کوشا بوده است؛ این باشگاه اما در دو سه سال گذشته کمتر به نفرات شاغل در آکادمی قدرتمند خود اهمیت داده است. حالا اما با تغییرات مدیریتی صورت‌گرفته و البته نگاه ویژه سرمربی اسپانیایی به نفرات جوان بار دیگر توجه به آکادمی در فولاد پررنگ شده است.

ایگناسیو مارتینز، سرمربی اسپانیایی فولاد، از زمانی که هدایت این تیم را برعهده گرفته، چندین بازیکن جوان را از آکادمی این باشگاه به تیم بزرگسالان آورده و نشان داده علاقه‌مند به استفاده از استعدادهاست. از سوی دیگر بهرام رضاییان که مدتی است به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه فولاد هم انتخاب شده نیز در گذشته در بحث فوتبال پایه اقدامات موثری در فدراسیون و باشگاه پارس جنوبی جم داشته است.

همکاری و هماهنگی ایجاد شده میان رضاییان و مارتینز اسپانیایی در نهایت منجر به روشن شدن موتور کارخانه بازیکن‌سازی فولاد شده است.

هفته گذشته بود که باشگاه فولاد دو بازیکن جوان زیر 19 را با قرارداد حرفه‌ای از آکادمی خود به  تیم بزرگسالان آورد و حتی یکی از آنها (علی کلاه‌کج) در مصاف با نساجی در هفته پانزدهم نیز به میدان رفت. فولادی‌ها در هفته‌های گذشته 6 بازیکن زیر 19 سال را به نام‌های بهنام تیموریان، هومن الیاسی، ابوالفضل موردی، محمد عسکری، علی حسنی و علی کلاه کج از تیم‌های پایه به بزرگسالان منتقل کردند که به خوبی توجه به آکادمی را نشان می‌دهد.

حالا با توجه به اینکه نقل و انتقالات زمستانی را در پیش داریم، مدیران فولاد می‌توانند با نظر مارتینز بازیکنان بیشتری از تیم‌های پایه را به تیم بزرگسالان خود اضافه کنند و تنور بازیکن‌سازی خود را همچون گذشته داغ نگه دارند.

1975861
1975862

دیدگاه‌ها