کد خبر : 1992629 | 17 دی 1402 ساعت 14:10 | 48.5K بازدید | 28 دیدگاه

شرط جدی برای بایرن: اگر نویر بماند، تمدید نمی‌کنم!

الکساندر نوبل، دروازه‌بان بایرن مونیخ، شرط مهمی را برای تمدید قراردادش با باشگاه بایرن مطرح کرده است.

شرط جدی برای بایرن: اگر نویر بماند، تمدید نمی‌کنم!

به گزارش "ورزش سه"، نویر پس از بازگشت از مصدومیت طولانی مدتش که باعث شد یک سال دور از میادین باشد بار دیگر به دروازه‌بان اول بایرن مونیخ تبدیل شده است. 

عملکرد درخشان و قابل قبول او و همچنین مصدومیت مارک آندره تراشتگن و انجام عمل جراحی روی کمر این بازیکن باعث شده که نویر حالا بار دیگر به گزینه اول تیم ملی آلمان برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 هم تبدیل شود. 

همین وضعیت موجب شده که نوبل برای تمدید قراردادش با باشگاه بایرن مونیخ و ادامه حضور روی نیمکت به عنوان دروازه‌بان دوم دچار تردید شود و این موضوع را با مدیران این باشگاه هم مطرح کند. 

1568971

اسکای اسپورت آلمان خبر داده که او تنها در صورتی حاضر است قراردادش را تمدید کند که در سال 2025 به دروازه‌بان اول بدون چون و چرای بایرن تبدیل شود و حاضر است که یک فصل هم به صورت قرضی در تیم دیگری حضور داشته باشد. 

در صورتی که نویر بار دیگر قراردادش را با بایرن تمدید کند، نوبل حاضر نیست در این باشگاه بماند و خواهان ترک این تیم و حضور در تیمی است که بتواند به صورت ثابت بازی کند. نمایندگان دو طرف در حال حاضر مشغول مذاکره هستند اما هنوز پیشنهاد رسمی ارائه نشده است.

دیدگاه‌ها