کد خبر : 1992712 | 18 دی 1402 ساعت 02:57 | 18K بازدید | 3 دیدگاه

ناامیدی اسطوره لیورپول: خبری از بازگشت نیست

امیدهای روبرتو فیرمینو، ستاره سابق باشگاه لیورپول، برای بازگشت به لیگ برتر انگلیس کمرنگ شده است.

ناامیدی اسطوره لیورپول: خبری از بازگشت نیست

به گزارش "ورزش سه"، فیرمینو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی و با پایان مهلت قراردادش با لیورپول به عنوان بازیکن آزاد از این باشگاه جدا شد و تصمیم گرفت مانند بسیاری از بازیکنان بزرگ حاضر در فوتبال اروپا راهی عربستان شود.

این ستاره برزیلی خداحافظی اشک‌باری با هواداران لیورپول که هشت سال را در کنار آنها سپری کرده بود داشت و امیدوار بود که بتواند به درخششی که در این تیم داشت در عربستان و در ترکیب الاهلی هم ادامه دهد اما شرایط مطابق میلش پیش نرفت.

این بازیکن شروع خوبی داشت و در اولین بازی هت تریک کرد و بازوبند کاپیتانی را در اختیار گرفت اما عملکردش در ادامه فشارها روی او را افزایش داد و حالا در فاصله شش ماه پس از حضور در عربستان، او در فکر ترک این لیگ و بازگشت به لیگ برتر انگلیس است.

1974889

گفته شده بود که مدیران الاهلی آماده هستند تا با جدایی او به صورت قرضی یا فروشش در پنجره نقل و انتقالات زمستانی موافقت کنند اما حالا سان خبر داده است که هیچ باشگاه انگلیسی تمایلی به پرداخت دستمزد هفتگی 300 هزار پوندی فیرمینو ندارد.

همین موضوع باعث شده که بازگشت او به لیگ برتر انگلیس در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد و هنوز هیچ پیشنهادی به دست این بازیکن که خواهان ترک خاورمیانه است نرسیده و اگر شرایط مالی او تغییر نکند، کار برای جدایی‌اش از الاهلی بسیار دشوار خواهد شد.

دیدگاه‌ها