کد خبر : 1992856 | 18 دی 1402 ساعت 13:37 | 15.1K بازدید | 21 دیدگاه

مشکل عجیب بایرن: پول خرید بازیکن نداریم!

مدیران بایرن مونیخ در حال بررسی دقیق شرایط مالی برای به خدمت گرفتن بازیکنان جدید هستند.

مشکل عجیب بایرن: پول خرید بازیکن نداریم!

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل از چند هفته قبل جلساتی را با مدیران بایرن مونیخ برگزار کرد تا به آنها اعلام کند که نیاز به تقویت تیمش و خرید بازیکنان جدید در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال جدید میلادی دارد. 

دور ماندن این تیم از صدر جدول هم چندان به مذاق مدیران این باشگاه خوش نیامده و باعث شده است که آنها چند بازیکن را برای انتقال به مونیخ در این پنجره زمستانی در نظر بگیرند اما شرایط برای انجام این نقل و انتقالات چندان آسان نیست. 

شرایط اقصادی و قوانین فرپلی مالی باعث شده است که آنها برای جذب بازیکنان مدنظرشان تردید داشته باشند و روزنامه کیکر با تایید این خبر مدعی شده است که اگر آنها صد درصد برای به خدمت گرفتن یکی از بازیکنان به توافق برسند، مدیران این باشگاه باید موانعی را برای پرداخت مبلغ لازم از سر راه بردارند. 

1965007

یکی از راه‌های حل این مشکل که از سوی مدیران بایرن در نظر گرفته شده این است که بازیکنانی را با قرارداد قرضی تا پایان فصل به خدمت بگیرند و در پایان فصل برای جذب آنها با باشگاه‌ها به توافق برسند تا از نظر مالی هم فشار چندانی در ماه ژانویه به این باشگاه نیاید. 

هنوز مشخص نیست که بایرن قصد جذب چه بازیکنانی را در این پنجره نقل و انتقالاتی دارد و پیش از این تنها نام اریک دایر به‌صورت جدی در کنار نام این باشگاه به گوش خورده است. 

دیدگاه‌ها