کد خبر : 1992911 | 18 دی 1402 ساعت 16:36 | 15.8K بازدید | 10 دیدگاه

در اولین گام از رقابت‌های جام حذفی؛

اوزونیدیس و شانس ملاقات با بنگر و تتوهایش!

تیم فوتبال گل‌گهر در اولین مرحله جام حذفی باید با تیم نیکاپارس چالوس بازی کند.

اوزونیدیس و شانس ملاقات با بنگر و تتوهایش!

به گزارش "ورزش‌سه"، رقابت‌های مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی با اضافه شدن 16 تیم لیگ برتری ساعتی پیش در سازمان لیگ قرعه‌کشی شد و در یکی از مسابقات مورد توجه این مرحله سرمه‌ای پوشان سیرجانی در ورزشگاه اختصاصی خود از نیکاپارس چالوس پذیرایی خواهند کرد.

نیکاپارس که با رهبری محسن بنگر مدافع سابق پرسپولیس و سپاهان در رقابت‌های گروه دوم لیگ دسته دوم حضور دارد، در پایان هفته هم امتیاز با تیم صدرنشین با 20 امتیاز رتبه سوم را در اختیار دارد و یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ دسته اول به شمار می‌رود.

در سوی دیگر گل‌گهر با اوزونیدیس توانست پایان خوبی در نیم فصل اول داشته باشد و آنها پس از پیروزی برابر سپاهان در اصفهان مقابل ذوب آهن به تساوی بدون گل دست پیدا کردند تا با 23 امتیاز در رتبه هفتم نیمه اول مسابقات را تمام کنند.

این مسابقه طی در تاریخ 19 یا 20 بهمن برگزار می‌شود و می‌تواند شروع خوبی برای گل‌گهری‌ها جهت بازگشت به رقابت‌های لیگ برتر باشد. البته که آنها باید کاملا مراقب باشند تا یکی از شگفتی‌های جام حذفی مقابل تیم آماده و باانگیزه نیکاپارس چالوس رقم نخورد.

گفتنی است تیم نیکاپارس چالوس از مرحله دوم رقابت‌های جام حذفی به مسابقات اضافه شده که در این مرحله با قرعه استراحت روبه‌رو شد و سپس در دور بعدی با از پیش رو برداشتن کیان سام بابل با نتیجه 2 بر یک به مرحله یک شانزدهم رسیده که تیم‌های لیگ برتری هم به مسابقات اضافه شده‌اند.

دیدگاه‌ها