کد خبر : 1993249 | 19 دی 1402 ساعت 22:20 | 40K بازدید | 11 دیدگاه

ستاره بوندسلیگا اعتراف کرد: عاشق این تیم انگلیسی‌ام!

ویکتور بونیفیس، ستاره بایر لورکوزن، اعتراف کرده که از کودکی طرفدار آرسنال بوده است.

ستاره بوندسلیگا اعتراف کرد: عاشق این تیم انگلیسی‌ام!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنالی‌ها که تا چندی پیش صدر نشین لیگ برتر بودند به سرعت از کورس رقابت برای قهرمانی لیگ برتر خارج شده‌اند و با اختلاف پنج امتیازی با صدر به رده چهارم جدول سقوط کرده‌اند. تیم میکل آرتتا در این فصل به اندازه کافی تمام‌کنندگی نداشته است و تنها 37 گل به ثمر رسانده است. لیورپول و استون ویلا در رتبه‌های اول و دوم 43 گل و منچسترسیتی رده سومی 45 گل به ثمر رسانده‌اند.

در حالی که توپچی‌ها در جست‌وجوی یک مهاجم جدید برای رفع این مشکل هستند، ستاره جوان و آینده‌دار بایرلورکوزن در پادکست "اوبی وان" با میزبانی جان اوبی میکل فاش کرد که همیشه از طرفداران این باشگاه شمال لندن بوده است. این بازیکن 23 ساله به‌عنوان یکی از آینده‌دارترین مهاجمان فوتبال اروپا شناخته می‌شود و در 23 بازی در تمامی رقابت‌ها، 16 گل برای صدرنشینان بوندسلیگا به ثمر رسانده است.

بونیفیس در این مورد توضیح داد: "از زمانی که یادم می‌آید طرفدار آرسنال بودم. از همان سنین پایین. زمانی که گرانیت ژاکا به تیم ما پیوست ذوق کردم. او تجربه و پختگی دارد و یک بازیکن حرفه‌ای تمام عیار است." ژاکا بین سال‌های 2016 تا 2023 برای آرسنال بازی کرد و 297 بازی برای این تیم لیگ برتری انجام داد و همچنین در مواردی کاپیتان توپچی‌ها بود.

1976810

او در مورد تیم جوان لورکوزن هم گفت: "ما تیم جوانی داریم اما با حضور گرانیت، به نظر می‌رسد که برای مدت طولانی کنار هم بازی کرده‌ایم، زیرا او با ما صحبت می‌کند و سعی می‌کند به ما کمک کند و ارتباط ایجاد کند."

این ستاره نیجریه‌ای به تازگی مصدوم شده است و دیدارهای تیم ملی نیجریه در جام ملت‌های آفریقا را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

بونیفیس در مورد رابطه‌ای که با ویکتور اوسیمن، ستاره ناپولی، هم دارد صحبت کرد: "ما دوستان خوبی هستیم و مرتب با یکدیگر صحبت م‌کنیم. من برای ویکتور احترام زیادی قائل هستم و او را به عنوان یک برادر می‌بینم، او یک انسان برتر است. هواداران مدام می‌گویند که امیدوارند نیجریه با ویکتور و بونیفیس بازی کند، اما ما فقط می‌خواهیم نماینده کشورمان باشیم. برای کشور بزرگ نیجریه می‌جنگیم و این مهمترین چیز است.

برای ویکتور وقتی صحبت کشور باشد، اهمیتی ندارد که کنار چه کسی بازی می‌کند و من هم همین‌طور هستم."

بونیفیس در مورد ژابی آلونسو و تاثیرش در تیم لورکوزن هم حرف زد: "عجب مربی فوق العاده‌ای! همه او را به عنوان یک بازیکن بزرگ می‌شناختند، او [آلونسو] فوق‌العاده بود و همه چیز را در فوتبال به عنوان بازیکن به دست آورد. اما به عنوان مربی هم او واقعاً به من کمک زیادی کرد و سعی کرد مرا راهنمایی کند.

1976811

او به من گفت که مثل دیدیه دروگبا بزرگ و قوی هستم و می‌توانم به اندازه او خوب باشم. او سعی داشت این نوع ذهنیت را در وجود من ایجاد کند، زیرا من از آن دسته افرادی هستم که فقط می‌خواهند یک بازی خوب داشته باشند، حتی اگر گل نزنند. تا زمانی که برنده هستیم، مهم نیست. اما او می‌خواهد تلاش کند و این ذهنیت را تغییر دهد تا من تبدیل به یک مبارز شوم. او یک مربی برتر و درجه یک است."

دیدگاه‌ها