کد خبر : 1993418 | 20 دی 1402 ساعت 15:51 | 33.2K بازدید | 38 دیدگاه

تمجید خاص مایلی‌کهن از سعید دقیقی

شمس آذر که در این فصل با نمایش کیفی و فنی خود نگاه‌ها را به خود جلب کرده، اکنون با ستایش محمد مایلی کهن سرمربی اسبق تیم ملی نیز مواجه شده است.

تمجید خاص مایلی‌کهن از سعید دقیقی

به گزارش "ورزش سه"، قهرمان فصل گذشته لیگ آزادگان بعد از عبور از حواشی ابتدای فصل که شرایط روحی سختی را با توجه به کسر امتیاز علیه این تیم شکل داده بود، در ادامه توانست با نمایش دیدنی خود نگاه‌ها را جلب کند. پیروزی مقابل تیم‌های مدعی و صاحبنامی همچون تراکتور، سپاهان، فولاد خوزستان، مس رفسنجان و ملوان در کنار متوقف کردن استقلال و گل گهر سیرجان با تمجید اهالی فوتبال از سعید دقیقی و تیمش همراه شد.

آنها با وجود کسر 3 امتیاز در نهایت نیم فصل را با دستیابی به 20 امتیاز و رتبه نهم جدول به کار پایان دادند و با 20 گل زده چهارمین خط هجومی برتر لیگ را تا اینجا به نام خود کرده‌اند.

1969579

محمد مایلی کهن سرمربی اسبق تیم ملی در بخشی از صحبت‌های انتقادی خود نسبت به شرایط کنونی فوتبال ایران به تمجید از سعید دقیقی و عملکرد فنی این مربی جوان و شمس آذر پرداخته است: ما همیشه غریبه پرست هستیم. شما همین شمس آذر را ببینید که با سعید دقیقی چقدر خوب فوتبال بازی می‌کند و نتیجه می‌گیرد ولی دیده نمی‌شود چون یکی از خودمان است. این درد فوتبال ماست. سعید دقیقی بچه به این باشخصیتی به درد نمی‌خورد چون ایرانی است ولی اگر یک خارجی بود، کلی به به و چه چه می‌کردند. کلاً فوتبال ایران به دنبال هنرپیشه‌هاست.

دیدگاه‌ها