کد خبر : 1993831 | 22 دی 1402 ساعت 13:18 | 25.4K بازدید | 32 دیدگاه

انتقاد از بایرن: فقط به فکر ستاره بارسا هستید

تمرکز بیش از حد مدیران بایرن مونیخ روی جذب رونالد آرائوخو، ستاره بارسلونا، باعث شد که فرصتی برای بررسی شرایط گزینه‌های دیگر نداشته باشند.

انتقاد از بایرن: فقط به فکر ستاره بارسا هستید

به گزارش "ورزش سه"، نام آرائوخو در چند هفته اخیر بارها و بارها در کنار نام بایرن مونیخ به گوش رسیده و به نظر می‌رسد که تصمیم مدیران این باشگاه برای جذب او جدی است. 

توماس توخل پیش از این هم بارها تاکید کرده بود که برای تقویت تیمش در خط دفاعی باید در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال جدید میلادی خریدهایی انجام دهند و آرائوخو بازیکن موردعلاقه او بود که نامش را در این فهرست قرار داده بود.

این مربی آلمانی و همچنین مدیران بایرن امیدوار بودند که بتوانند این ستاره بارسلونا را در همین پنجره زمستانی به خدمت بگیرند، اما بارسا به هیچ وجه حاضر نیست این بازیکن را از دست بدهد و اعلام کرده که هر پیشنهادی هم دریافت کند با جدایی او موافقت نخواهد کرد. 

1977081

حالا روزنامه بیلد مدعی شده است که تمرکز بیش از حد مدیران بایرن روی جذب این مدافع باعث شد که فرصت کافی برای بررسی سایر گزینه‌هایی که در اختیار داشتند را نداشته باشند و این موضوع تا حد زیادی به ضرر آنها تمام شده است. 

همین وضعیت باعث شد که آنها با سرعت و عجله و پس از ناامیدی از جذب آرائوخو در ماه ژانویه به دنبال گزینه‌های دیگر باشند و زمان کافی برای بررسی دقیق و درست روی آنها نداشته باشند که شاید این موضوع به ضرر این تیم تمام شود.

دیدگاه‌ها