کد خبر : 1993873 | 22 دی 1402 ساعت 15:37 | 5.8K بازدید | 2 دیدگاه

انتظار از مهاجمان پیکان: عنایتی باشید! (عکس)

سرمربی پیکان در تلاش است تا مشکل گلزنی تیمش را رفع کند و خودروسازان در جدول رقابت‌های لیگ برتر صعود داشته باشند.

انتظار از مهاجمان پیکان: عنایتی باشید! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی که به عنوان جایگزین رسول خطیبی هدایت پیکان را برعهده گرفته، همچنان امیدوار است تیمش بتواند در جدول لیگ برتر جایگاه بهتری را به دست بیاورد.

عنایتی در 5 بازی آخر نیم فصل اول روی نیمکت پیکان نشست و در این مسابقات از کسب پیروزی عاجز مانده است؛ او حالا اعضای تیم تهرانی لیگ را به اردوی کیش برده و در تلاش است تا به بهترین شکل شاگردانش را برای حضور موفق در نیم فصل دوم آماده کند.

سرمربی پیکان که خودش جزء قهارترین گلزن‌های فوتبال ایران در زمان بازی بود و بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر محسوب می‌شود، در تمرینات پیکان برای مهاجمان تیمش هم برنامه‌های ویژه‌ای را در نظر می‌گیرد.

1977728

پیکان از ابتدای فصل جاری تا کنون تنها 8 گل به ثمر رسانده و برای آنکه شرایط بهتری در جدول رده‌بندی لیگ به دست بیاورد، نیاز به گلزنی بیشتر دارد. موضوعی که عنایتی آن را به خوبی می‌داند و به همین خاطر از مهاجمان تیمش که تجربه خوبی هم دارند انتظاراتش را بالا برده است.

خودروسازان با گذشت نیم فصل اول لیگ برتر 11 امتیاز اندوخته‌اند و در رده سیزدهم جا دارند؛ آنها برای آنکه در جدول شرایط خود را بهبود ببخشند و از منطقه خطر رهایی یابند نیاز به گلزنی بیشتر و کسب پیروزی دارند که عنایتی و همکارانش برای تحقق این امر تلاش خواهند کرد.

1977730

عکاس: حامد عراقی

دیدگاه‌ها