کد خبر : 1993964 | 23 دی 1402 ساعت 06:35 | 38.3K بازدید | 19 دیدگاه

کم امیدترین بازیکن تیم ملی در قطر (عکس)

آریا یوسفی امیدوار است در جام ملت‌های آسیا فرصت بازی به دست بیاورد.

کم امیدترین بازیکن تیم ملی در قطر (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، اگر پیش از شروع مسابقات کسی عنوان می‌کرد که آریا یوسفی یکی از بازیکنان تیم ملی در جام ملت‌های 2023 قطر خواهد بود، کسی خیلی حرف او را جدی نمی‌گرفت. مدافع راست سپاهان تا بازی هفته چهارم حتی فرصت بازی هم در تیم پرستاره سپاهان به دست نیاورد، اما به یکباره ماجرا برای او عوض شد.

یوسفی بلافاصله پس از اولین حضور خود در بازی با پیکان موفق به ثبت گل شد و وقتی نیم فصل به پایان رسید، با ثبت 4 گل و ارسال 3 پاس گل و رقم زدن آماری مشابه فوق ستاره سپاهان یعنی رامین رضائیان، به اردوی آخر تیم ملی هم دعوت شد و وقتی امیر قلعه‌نویی مجبور شد نام یکی از دعوت شده‌ها را خط بزند، به نام حسین‌نژاد رسید تا آریا بماند و با 21 سال سن جوان‌ترین مهره تیم ملی باشد.

با این حال و در پستی که رامین رضائیان و صادق محرمی مدعی حضور در آن هستند، آریا یوسفی کار بسیار سختی حتی برای چند دقیقه بازی کردن دارد و در پست‌های دیگر نظیر وینگر چپ و راست نیز ترافیک جدی‌تری در تیم ملی وجود دارد.

1977894

اگرچه شانس آریا یوسفی برای بازی کردن در جام ملت‌ها بسیار کم است، اما تجربه حضور و لمس چنین تورنمنت بزرگی می‌تواند در آینده از او یک بازیکن کلیدی و تعیین کننده بسازد.

دیدگاه‌ها