کد خبر : 1994030 | 23 دی 1402 ساعت 11:44 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

همه چشم‌ها به این تیم است؛

آزمون بزرگ جوان‌ترین مربی لیگ و پسرانش (عکس)

شهرداری ساوه تیمی است که در نیم فصل‌دوم، بار دیگر شور و انرژی را از مربی ۳۴ ساله‌اش، سعید کشاورزی دریافت کرده. چرخش‌ها و نکات تاکتیکی که موفقیت آمیز جلو رفته است

آزمون بزرگ جوان‌ترین مربی لیگ و پسرانش (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فرش آرا مشهد در حالی عصر روز گذشته مقابل میزبانش شهرداری ساوه متحمل به شکست شد که در سراسر نیم‌فصل اول، تنها دو مرتبه بدون امتیاز زمین مسابقه را ترک کرده بود که هر کدام آن‌ها برابر صدرنشین‌ها رقم خورد. اما شاگردان حسن‌زاده که تا یک ماه پیش، تیمی شگفت‌انگیز قلمداد می‌شدند در هر سه بازی اخیر زانو زده است و تمامی آمارها علیه آن‌ها اعدادی نهیب‌آور بوده. آنها نتیجه را به تیمی واگذار کردند که باز دوباره جرقه‌هایی از عصر و نسل جدید فوتسال را به صدا در آورده.

1977997

پسران سعید کشاورزی در این دیدار، حول محور ستاره جوانشان امیرحسین ابطحی چرخیدند. بازیکن جوانی که نیم فصل نخست را به علت مصدومیت از دست داد و جای خالی‌اش به شدت در تیم شهرداری ساوه حس می‌شد. این بازیکن هجده ساله با بریس خود، سه امتیاز فراموش‌نشدنی را برابر تیمی به ارمغان آورد که در این فصل، بسیار از باشگاه‌های بزرگ را آزار داده است.

1977998

عزم جزم شهرداری ساوه برای شکار فرش آرا این بود که بتوانند امید حضور در قسمت بالایی جدول را زنده کنند و این اتفاق، با موفقیت رنگ واقعیت گرفت. با این حال، سِیر فاجعه‌بار فرش آرا برای اهالی فوتسال مبهم و سرگیجه‌آور بوده که مشخص نیست محسن حسن‌زاده چگونه لشکر شکست‌خورده‌اش را احیا می‌کند.

1977999

شهرداری‌ ساوه با این پیروزی ۲۲ امتیازی شد و با یک بازی کمتر به رده نهم جدول راه پیدا کرد. همچنین فرش آرا مشهد که حالا قدم به قدم از شرایط ایده‌آل خود فاصله گرفته، با ۳۰ امتیاز در همان مکان پنجم جدول باقی ماند.

دیدگاه‌ها