کد خبر : 1994086 | 23 دی 1402 ساعت 14:32 | 30.9K بازدید | 13 دیدگاه

تغییر عجیب: از بازیکن منفور آنچلوتی تا ستاره محبوب!

درخشش براهیم دیاز، ستاره رئال مادرید، در ترکیب این تیم تحسین بسیاری از جمله کارلو آنچلوتی را برای او به همراه داشته است.

تغییر عجیب: از بازیکن منفور آنچلوتی تا ستاره محبوب!

به گزارش "ورزش سه"، دیاز در پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2020 با امضای قراردادی قرضی راهی میلان شد اما مدیران رئال مادرید تصمیم گرفتند که او را در تابستان گذشته به سانتیاگو برنابئو برگردانند. 

جدایی چند بازیکن مانند مارکو آسنسیو باعث شد که رئال به دنبال استفاده از این ستاره جوان که عملکرد درخشانی هم در ترکیب میلان داشت و به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم تبدیل شده بود باشد و با تمدید مدت زمان قرارداد قرضی او موافقت نکند. 

حالا نشریه رلوو خبر داده که این تصمیم در ابتدا به هیچ وجه به مذاق آنچلوتی خوش نیامد و این مربی ایتالیایی علاقه‌ای به استفاده از این بازیکن در ترکیب تیمش نداشت. او معتقد بود که دیاز بهترین جانشین ممکن برای آسنسیو نیست. 

1951706

همین موضوع باعث شد که سرمربی رئال مادرید این بازیکن را در واقع صرفا به چشم یک بازیکن درجه دو و ذخیره نگاه کند، اما شرایط به شکل کاملا متفاوتی برای آنها پیش رفت. 

درخشش دیاز در تمرینات و پشتکار او و همچنین استفاده درست و خوب از فرصت‌هایی که برای حضور در زمین به دست آورد باعث شد که خیلی زود توجه آنچلوتی را جلب کند و حالا به یکی از ستاره‌های محبوب این تیم تبدیل شده است.

آنچلوتی حالا حساب ویژه‌ای روی این بازیکن باز می‌کند و نقشی کلیدی و اساسی را در سیستم بازی رئال به او اختصاص داده است تا مشخص شود که تلاش دیاز در طول این مدت بیهوده نبوده است.

دیدگاه‌ها