کد خبر : 1994135 | 23 دی 1402 ساعت 18:03 | 24.4K بازدید | 25 دیدگاه

ملاقات معنی‌دار با یادآور آخرین قهرمانی ایران! (عکس)

مهدی محمدنبی مدیر تیم ملی فوتبال ایران ملاقاتی با حشمت مهاجرانی اسطوره فوتبال ایران داشت.

ملاقات معنی‌دار با یادآور آخرین قهرمانی ایران! (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، مهاجرانی آخرین سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بوده که توانسته طعم قهرمانی در آسیا را بچشد. البته در آن برهه قهرمانی عادت فوتبال ایران بود و بازیکنان ایرانی پس از قهرمانی در جام ملت‌های 1968 و 1972 که به ترتیب با مربیگری محمود بیاتی و محمد رنجبر به دست آمد، در سال 1976 موفق شدند با حشمت مهاجرانی قهرمان شوند و پرویز قلیچ‌خانی برای سومین مرتبه پیاپی جام قهرمانی را در آسیا بالای سر برد.

پس از این قهرمانی‌ها و صعود راحت تیم ملی به جام جهانی 1978 شرایط با وقوع جنگ در ایران متفاوت شد و حالا نزدیک به 50 سال است که فوتبال ایران در حسرت قهرمانی آسیا می‌سوزد.

با این حال در قطر امیدواری زیادی به پایان این ناکامی وجود دارد. تیم ملی در فرم بسیار خوبی قرار دارد و امیر قلعه‌نویی هم با تجربه به مسابقات پا گذاشته است. در همین بین مهدی نبی مدیر تیم ملی فوتبال هم ملاقاتی با حمشت مهاجرانی داشته که روز گذشته به همراه مهدوی کیا و دایی افتتاحیه را از نزدیک تماشا کرد و از این چهره فراموش نشدنی فوتبال ایران خواسته که با حضور در تمرینات به بازیکنان و کادر فنی روحیه بدهد و تجربیات خود را برای تکرار قهرمانی به آنها انتقال بدهد؛ درخواستی که قطعا با پاسخ مثبت مهاجرانی همراه خواهد بود و او به زودی در تمرینات تیم ملی و مسابقات پیش رو دیده خواهد شد.

دیدگاه‌ها