کد خبر : 1994285 | 24 دی 1402 ساعت 10:34 | 32.1K بازدید | 53 دیدگاه

زنگ خطر برای رئال: ببر برزیلی بارسا آماده است

ویتور روکه، ستاره جدید بارسلونا، آماده است تا در بازی امشب برابر رئال مادرید به میدان برود.

زنگ خطر برای رئال: ببر برزیلی بارسا آماده است

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در دیدار فینال رقابت‌های سوپر جام اسپانیا باید روبه‌روی رئال مادرید به میدان برود تا تکلیف اولین جام قهرمانی فصل را مشخص کنند. 

شاگردان ژاوی در چند هفته اخیر روزهای بسیار سختی را سپری کردند و امیدوار هستند که بتوانند با پیروزی برابر رئال و بالا بردن دوباره این جام قهرمانی با کنار زدن رقیب قدیمی مانند سال گذشته فشارها و انتقادها از خودشان را تا حد زیادی کاهش دهند. 

یکی از بازیکنانی که می‌تواند در این بازی بسیار به کمک این تیم بیاید روکه است که به تازگی و با باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال جدید میلادی به این تیم اضافه شد و حالا تمام توانش را به کار خواهد گرفت تا مهارت‌هایش را در این بازی تماشایی و حساس به نمایش بگذارد. 

1974402

روزنامه اسپورت خبر داده که این ستاره برزیلی در طی چند روز گذشته کمی احساس درد و خستگی در ماهیچه‌های پایش داشت و به همین دلیل پیش از بازی مرحله نیمه نهایی که برابر اوساسونا برگزار شد نتوانست همراه دیگر بازیکنان بارسا تمرین کند. 

اما روکه این درد را پشت سر گذاشت و روز گذشته به‌صورت کامل در آخرین جلسه تمرینی بارسلونا حضور داشت تا نشان دهد که صد درصد برای بازی مقابل رئال و کسب تجربه اولین حضورش در ال‌کلاسیکو آماده است و این خبر خوبی برای مدافعان حریف نخواهد بود.

دیدگاه‌ها