کد خبر : 1994301 | 24 دی 1402 ساعت 11:29 | 40.9K بازدید | 6 دیدگاه

شاید گردان تا پایان فصل صبر نکند

خداحافظی زودتر از موعد دروازه‌بان سابق تیم ملی

احتمال دارد دروازه‌بان باتجربه و سابق تیم ملی ایران در روزهای آینده خداحافظی خود از فوتبال را به‌طور رسمی اعلام کند.

خداحافظی زودتر از موعد دروازه‌بان سابق تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، شهاب گردان، دروازه‌بان باتجربه‌ای که سابقه بازی‌های در تیم‌های مختلفی را در لیگ ایران دارد، در ماه‌های گذشته بارها از خداحافظی خود از فوتبال در پایان فصل صحبت کرده است.

گردان که سابقه بازی در تیم‌های نساجی، ابومسلم، ذوب‌آهن، پرسپولیس، سپاهان، پدیده و نفت آبادان را دارد، در لیگ بیست و سوم عضو فولاد خوزستان است. او در این فصل نیمکت‌نشین کریستوفر کنت بوده با توجه به عملکرد خوب دروازه‌بان اتریشی بعید است فعلا فرصت بازی را به‌دست بیاورد.

گردان در آخرین مصاحبه خود در این خصوص گفته بود: «اینطوری نیست که نتوانم ادامه بدهم ولی خودم تصمیمم این است که امسال بروم. بیست سال در فوتبال بودم و فعلا نظرم این است که خداحافظ فوتبال؛ به مربیگری هم فکر نمی‌کنم. فعلاً نظرم این است ولی ممکن است نتوانم تحمل کنم و تغییراتی در نظرم بدهم.»

در چنین شرایطی گفته می‌شود احتمال دارد شهاب گردان زودتر از وعده خود برای خداحافظی و قبل از شروع نیم فصل دوم دستکش‌هایش را آویزان کند.

البته این دروازه‌بان که در چند مقطع سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را نیز دارد، از یکی دو تیم لیگ برتری برای نیم فصل دوم پیشنهادهایی نیز دریافت کرده اما هنوز تصمیمی برای ادامه فوتبال نگرفته و ممکن است در روزهای آینده او خبر خداحافظی‌اش را اعلام کند.

دیدگاه‌ها