کد خبر : 1994376 | 24 دی 1402 ساعت 15:41 | 26.8K بازدید | 20 دیدگاه

حقایق باید روشن شوند

بدون بخشش: رئال، بارسا را تا ته خط می‌برد

رئال مادرید در پرونده نگریرا تا انتها پیش خواهد رفت و آنها در این مورد بسیار صریح بوده‌اند.

بدون بخشش: رئال، بارسا را تا ته خط می‌برد

به گزارش "ورزش سه"، سال‌هاست که رئال به بارسا مشکوک بود و الان که از هر طرف شواهد جدیدی پیدا می‌شود، عزم باشگاه مادریدی جزم‌تر نیز شده است. 

دیشب دو رئیس باشگاه (پرز و لاپورتا) در ریاض و در مراسمی در سفارت اسپانیا دیدار کردند. تا آن لحظه و پس از شکایت رئال از بارسا در قضیه نگریرا، فلورنتینو پرز و خوان لاپورتا مدت‌ها حتی از کنار هم نیز رد نشده بودند. رئیس فدراسیون، پدرو روشا، نیز در آنجا حضور داشت که نقش مهمی در دیدار روسای رئال و بارسا ایفا کرد.

1881115

رئال در پرونده نگریرا که بارسا در آن متهم به پرداخت 7.3 میلیون یورو رشوه به نایب رئیس سابق کمیته داوران است، به دنبال چیست؟ آیا می‌خواهد عناوین از دست رفته را بازیابی کند؟ آیا به دنبال تحریم بارسلوناست؟ مارکا نوشته است که رئال فقط می‌خواهد هر ارتباط مشکوکی بین بارسا و داوری‌ها وجود داشته، مشخص شود و اگر در نهایت بارسا تبرئه شود، مشکلی با پذیرش این رای نخواهد داشت.

طبق این گزارش رئال هرگز کوتاه نمی‌آید و به عنوان یک شاکی خصوصی تا روشن شدن همه حقایق پیش خواهد رفت، بدون توجه به اینکه ارتباط با بارسا تا چه اندازه ضربه خواهد خورد. در واقع رئال اینجا یک قدم هم کوتاه نخواهد آمد.

دیدگاه‌ها