کد خبر : 1994486 | 24 دی 1402 ساعت 22:07 | 16K بازدید | 18 دیدگاه

پاسخ اعتماد به بهترین شکل: قایدی گل کاشت

مهدی قایدی موفق شد با یک بغل پای نرم و دیدنی، گل سوم ایران را وارد دروازه فلسطین کند.

پاسخ اعتماد به بهترین شکل: قایدی گل کاشت

به گزارش "ورزش سه"، درخشش در آخرین بازی دوستانه برابر اندونزی و به ثمر رساندن دو گل، سبب شد تا امیر قلعه‌نویی مزد درخشش مهدی قایدی در این مسابقه و همچنین بازی‌های اتحاد کلباء در ادنوک لیگ را بدهد و وینگر بوشهری به جای محمد محبی در ترکیب اصلی قرار گرفت.

1978655

قایدی اثرگذاری خود را خیلی زود نشان داد و با حرکتی که از سمت چپ آغاز کرد، پایه‌گذار گل نخست ایران بود و ارسال این بازیکن به روی دروازه با یک پاس خوب توسط سامان قدوس، موقعیت فوق العاده‌ای را برای کریم انصاری‌فرد ایجاد کرد و او نیز به راحتی دروازه را باز کرد.

1978654

اما درخشش قایدی به همین اثرگذاری محدود نشد و او توانست با یک ضربه تماشایی، دروازه حریف را باز کند. روی یک ضدحمله سریع از سمت راست، علیرضا جهانبخش توپ را به مهدی سپرد و این بازیکن با یک ضربه بغل پای دیدنی از فاصله دور، توپ را به تور دروازه چسباند و ایران را به گل سوم رساند.

قایدی در شرایطی موفق شد پنجمین گل ملی خود را به ثبت برساند که با احتساب نیمه نخست دیدار با فلسطین، او تنها 267 دقیقه در ترکیب تیم ملی به میدان رفته است و آمار فوق العاده هر 53 دقیقه یک گل را به ثبت رسانده که در نوع خود جالب توجه است.

1978653

با گلی که این بازیکن وارد دروازه فلسطین کرد، او مزد اعتماد امیر قلعه‌نویی و کادرفنی را داد و حالا باید گفت که مهدی قایدی به یک مدعی جدی برای حضور در ترکیب تیم ملی تبدیل شده و خروج او از جمع ترکیب اصلی برای رقبایش، سخت و دشوار محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها