کد خبر : 1994579 | 25 دی 1402 ساعت 07:40 | 16.5K بازدید | 7 دیدگاه

آقای گل و فقط یک گل با ضربه سر

قاتلان سرزن لیگ بیست و سوم: رحمان بی‌رحم

در این فصل از لیگ برتر شمس آذر در حضور رحمان جعفری بیشتر از هر تیم دیگری با سر گلزنی کردند.

قاتلان سرزن لیگ بیست و سوم: رحمان بی‌رحم

به گزارش "ورزش سه"، نیم فصل لیگ برتر ایران فرا رسیده و در شرایطی که لیگ بیست و سوم به دلیل برگزاری جام ملت‌های آسیا متوقف شده فرصت خوبی است تا نگاهی به یکی از راه‌های اثرگذار گلزنی در این فصل از فوتبال ایران داشته باشیم. در این فصل 253 بار توپ از خط سفید رنگ میان تیرک‌‎ها گذر کرده و در این بین 61 گل با ضربه سر به ثمر رسیده است تا نشان دهد نقش به‌سزایی می‌تواند در نتایج داشته باشد.

در این آمار شمس آذر با 10 گل پیشتاز است و نشان داده که تیم سعید دقیقی روی ارسال‌ها برنامه‌ریزی دقیقی داشته و با ترسیم خطوط هوایی به محوطه جریمه رقبا سعی دارد آنها را تحت فشار قرار دهد. در رده‌های بعدی نیز سه مدعی اصلی لیگ به چشم می‌خورند. استقلال با 7 گل، پرسولیس با 6 گل و سپاهان، تراکتور و گل گهر با 5 گل در رده‌های بعدی هستند. این آمار یک نکته عجیب هم دارد. پیکان و فولاد خوزستان هیچ گلی با ضربه سر در این فصل نداشته‌اند، اما این آمار در میان بازیکنان نیز بسیار عجیب است. 

1969628

شهریار مغانلو آقای گل لیگ برتر با 9 گل زده تنها یک گل با ضربه سر دارد و در این بین یک نام در میان ستارگان لیگ برتر حضور دارد که آمار صددرصدی دارد؛ رحمان جعفری ستاره تیم شمس آذر قزوین که فصل گذشته در لیگ آزادگان تبدیل به یک مهاجم تمام عیار شده بود، این فصل 5 گل به ثمر رسانده و هر 5 گلش با ضربه سر بوده است. هیچکس در این فصل از لیگ به اندازه او با ضربه سر گلزنی نکرده اما لشکری از دو گله‌ها وجود دارد.

1973375

امیر مسعود سرآبادانی از شمس آذر قزوین، آرمین سهرابیان از استقلال، گئورگی گولسیانی و شهاب زاهدی از پرسپولیس، مسیح زاهدی و علیرضا علیزاده از گل گهر، رضا اسدی از سپاهان و مهران موسوی از آلومینیوم اراک تیم‌هایی هستند که توانستند در این فصل 2 گل با ضربه سر داشته باشد و حال باید دید آیا در نیم فصل دوم لیگ بیست و سوم، قاتلان سرزن تیم‌های لیگ برتری قرار است گل‌های خود را افزایش دهند یا خیر.

دیدگاه‌ها