کد خبر : 1994608 | 25 دی 1402 ساعت 10:11 | 260K بازدید | 200 دیدگاه

پهلوان و آل‌کثیر اصفهان را ترک کردند

خداحافظی سپاهان با دو ستاره: Good Luck!

باشگاه سپاهان به‌طور رسمی جدایی دو ستاره تاثیرگذار خود را اعلام کرد و به نظر می‌رسد در آینده شاهد جدایی برخی نفرات دیگر هم باشیم.

خداحافظی سپاهان با دو ستاره: Good Luck!

به گزارش "ورزش سه"، احسان پهلوان و عیسی آل‌کثیر دو بازیکن باتجربه سپاهان بودند که در روزهای گذشته حرف و حدیث‌های زیادی درباره آنها مطرح بود. این دو ستاره باتجربه در لیست خروجی مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان قرار داشتند و شایعاتی پیرامون آنها وجود داشت.

حالا باشگاه سپاهان به‌طور رسمی جدایی آل‌کثیر و پهلوان را تایید کرده است. سپاهانی‌ها با انتشار دو پوستر از پهلوان و آل‌کثیر ضمن قدردانی از زحمات آنها برای این دو بازیکن در آینده آرزوی موفقیت کردند.

پهلوان و آل‌کثیر به‌طور رسمی و بعد از توافق با مدیران باشگاه قرارداد خود را فسخ کردند و به‌طور رسمی از سپاهان جدا شدند.

ساعتی بعد از خداحافظی سپاهانی‌ها با این دو بازیکن البته باشگاه فولاد از عقد قرارداد رسمی با احسان پهلوان خبر داد و حالا باید دید مقصد عیسی آل‌کثیر کجاست؛ هرچند که گفته می‌شود این مهاجم نیز مذاکرات مثبتی را با مدیران فولاد داشته و به احتمال فراوان بار دیگر با پهلوان هم‌تیمی می‌شود.

با این حال بازیکنانی که از سپاهان جدا می‌شوند، محدود به آل‌کثیر و پهلوان نخواهند شد و در روزهای آینده احتمالا شاهد پوسترهای قدردانی دیگری نیز از سوی باشگاه اصفهانی باشیم.

1978856
1978857

دیدگاه‌ها