کد خبر : 1994692 | 25 دی 1402 ساعت 15:14 | 38.4K بازدید | 27 دیدگاه

فرار ستاره‌های ایران از مصدومیت شدید

VAR نگذاشت پیش‌بینی منصوریان درست در بیاید!

بازیکنان ایران در جریان بازی با فلسطین شانس آوردند که خطر جدی مصدومیت تهدیدشان نکرد.

VAR نگذاشت پیش‌بینی منصوریان درست در بیاید!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقاتی که در جریان بازی شب گذشته ایران و فلسطین به چشم آمد، بازی محکم و گاها خشن بازیکنان حریف بود. قرمزپوشان فلسطین که در این بازی با تمام توان پا به زمین گذاشته بودند، قصد داشتند توانایی‌های خود را مقابل یکی از تیم‌های قدرتمند آسیا نشان بدهند و به همین خاطر بازی فیزیکی آنها گاها به تکل‌های خطرناک منجر می‌شد.

در جریان بازی دیروز تکل‌های خشنی که فلسطینی‌ها روی پای بازیکنان ایران زدند، در چند صحنه منجر به مصدومیت جزئی بازیکنان شد. در دقایق پایانی نیمه اول هم یکی از همین تکل‌ها روی پای شجاع خلیل‌زاده او را از زمین بازی خارج کرد که البته بنا به نظر پزشکان این بازیکن مشکل جدی ندارد.

1978990

این شکل بازی از سوی فلسطینی‌ها سبب شد که علیرضا منصوریان کارشناس برنامه شبکه سوم سیما هم در بین دو نیمه پیش‌بینی کند که حریف ایران در نیمه دوم اخراجی می‌دهد!

در نیمه دوم بازی نیز یکی دو تکل خطرناک را از سوی فلسطینی‌ها شاهد بودیم که مهم‌ترین آن در وقت‌های اضافی نیمه دوم بود. جایی که سردار آزمون در موقعیتی مناسب صاحب توپ شد و به قصد نزدیک شدن به دروازه حرکت کرد که محمد صالح بازیکن فلسطین از پشت با یک تکل محکم و با خطا آزمون را متوقف کرد.

1978991

تکلی که محمد صالح زد، از سوی عبدالرحمن جاسم داور وسط ابتدا خطای شدید در موقعیت آشکار گل بود و با کارت قرمز مستقیم جریمه شد. اتفاقی که به نظر می‌رسید پیش‌بینی علیرضا منصوریان را در اخراجی دادن فلسطین درست پیش برده، اما داور بعد از بازبینی صحنه کارت قرمز خود را پس گرفت و مدافع فلسطین را با کارت زرد جریمه کرد تا پیش‌بینی کارشناس برنامه فوتبال برتر درست از آب در نیاید.

1978992

در نهایت می‌توان گفت که ستاره‌های ایران شانس آوردند که در بازی دیروز دچار مصدومیت شدیدی نشدند. بنا به نظر کادر پزشکی هیچ کدام از بازیکنان مشکلی برای همراهی تیم در مصاف با هنگ‌کنگ ندارند و این موضوع خبر خوبی برای کادرفنی خواهد بود.

1978993

دیدگاه‌ها