کد خبر : 1994785 | 25 دی 1402 ساعت 20:56 | 36.4K بازدید | 11 دیدگاه

دوایت یورک:

برای اینکه مربی مسی بشوم هنوز بی‌تجربه‌ام!

دوایت یورک، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید برای سرمربیگری اینتر میامی کم‌تجربه است، اما می‌تواند در لیگ آمریکا جای دیگری کار کند.

برای اینکه مربی مسی بشوم هنوز بی‌تجربه‌ام!

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم سابق شیاطین سرخ که در سال 1999 در اولدترافورد در کنار دیوید بکام سه گانه برد، مشتاق است تا حرفه خود را در مربیگری آغاز کند. تنها تجربه هدایت او تا به امروز حضور کوتاهی در ماکارتور اف‌سی بود که در سال 2022 قهرمان جام حذفی استرالیا شد.

یورک نام خود را برای هدایت تیم‌های مختلف در فوتبال بریتانیا مطرح کرده است، اما بسیاری از تیم‌ها تمایلی برای همکاری با یک مربی کم‌تجربه را در فوتبال این کشور ندارند. با این حال، او نمی‌خواهد تسلیم شود و هر فرصتی را که در اختیارش قرار می‌گیرد، بررسی خواهد کرد.

1979125

یورک در پاسخ به سوال گل در مورد اینکه آیا مایل است به بکام، مالک اینتر میامی در آمریکا بپیوندد، گفت: "من فکر می‌کنم کمی دور از ذهن است، اما من برای MLS بسیار جذاب هستم. در شرایطی که دارم، به کمی تجربه سرمربیگری بیشتر نیاز دارم و باید چند جام دیگر را در این راه کسب کنم و سپس به آن دسته از باشگاه‌هایی که دوست دارم بپیوندم. برای اینکه بتوانم آن فرصت‌ها را به دست بیاورم، باید رزومه‌ام را تقویت کنم، اگرچه در استرالیا شروع خوبی داشتم. MLS، انگلیس، آسیای شرقی، همه این گزینه‌ها باز هستند و من فقط می‌خواهم به زمین فوتبال بروم تا توانایی‌هایم را نشان دهم. من قبلاً نشان داده‌ام که در مدت زمان کوتاهی چه کاری می‌توانم انجام دهم."
اینتر میامی با پیوستن لوئیس سوارز به مسی و تعدادی دیگر از ستاره‌های سابق بارسلونا در حال حاضر خود را برای شروع رقابت‌های لیگ آمریکا آماده می‌کند. آنها تاتا مارتینو، سرمربی باتجربه آرژانتینی را در حال حاضر در راس هدایت این تیم قرار داده‌اند.

دیدگاه‌ها