کد خبر : 1994917 | 26 دی 1402 ساعت 12:50 | 27.3K بازدید | 13 دیدگاه

کامران قاسمپور قبل از زاگرب 90 کیلو بود!

کمیل قاسمی که سرمربیگری تیم کشتی آزاد مازندران را در مسابقات کشوری برعهده داشت می‌گوید وزن عادی کامران قاسمپور 90 کیلوگرم است.

کامران قاسمپور قبل از زاگرب 90 کیلو بود!

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه خیلی‌ها انتظار بازگشت کامران قاسمپور به تشک را می‌کشیدند و امیدوار به درخشش او در تورنمنت زاگرب بودند، اما این کشتی‌گیر جویباری برای دومین‌بار مقابل کایل اسنایدر آمریکایی به‌عنوان یکی از مدعیان 97 کیلوگرم جهان حرفی برای گفتن نداشت.

ماجرا جایی برای کامران پیچیده‌تر شد که رقیب جوان او یعنی امیرعلی آذرپیرا توانست با شایستگی کایل اسنایدر را شکست دهد. 

حالا این فرضیه وجود دارد که آذرپیرا در صورت کسب سهمیه المپیک ملی پوش 97 کیلوگرم کشتی آزاد ایران در پاریس خواهد بود و کامران قاسمپور احتمالا باید به همان 92 کیلوگرم برگردد تا شانس حضور در مسابقات جهانی غیرالمپیکی را داشته باشد.

بدین ترتیب بار دیگر این کشتی‌گیر آماده در رسیدن به المپیک ناکام مانده است. البته که همچنان برخی شایعات حکایت از احتمال حضور او در 86 کیلوگرم دارند، آن هم در صورتی که حسن یزدانی به دلیل آسیب دیدگی کتف نتواند آمادگی خود را برای المپیک پاریس به اوج برساند.

در این میان صحبت‌های کمیل قاسمی، قهرمان سابق المپیک و سرمربی تیم کشتی آزاد مازندران در مسابقات کشوری بار دیگر مهر تاییدی بر این موضوع می‌زند که کامران قاسمپور کشتی‌گیر 97 کیلو نیست و حتی اگر به فکر حضور در المپیک باشد، باید شانس خود را در 86 کیلو بیازماید. 

کمیل قاسمی در بخشی از صحبت‌های خود با تسنیم گفت: "وزن کامران زمانی که در مازندران بود بین 90-91 کیلوگرم بود، فکر می‌کنم برای اینکه در تورنمنت زاگرب در 97 کیلوگرم کشتی بگیرد، یکی دو کیلو اضافه کرد و حدود 93 کیلو بود که به این رقابت‌ها رفت. قاسم‌پور از لحاظ فنی و تکینکی خیلی خوب است اما به لحاظ بدنی زورش به 97 کیلوگرمی‌ها نمی‌رسید. اسنایدر کشتی‌گیر پرقدرت و زورداری است، کامران در این کشتی کم نگذاشت و زیر هم گرفت اما بدنی کم کرد."

دیدگاه‌ها