کد خبر : 1994956 | 26 دی 1402 ساعت 15:13 | 17.8K بازدید | 24 دیدگاه

مخالفت ربیعی با جدایی شاگردانش

ذوب‌آهن به استقلال بازیکن نمی‌دهد!

محمد ربیعی علاقه‌ای به از دست دادن بازیکنان خود ندارد و مخالف جدایی نفراتش است.

ذوب‌آهن به استقلال بازیکن نمی‌دهد!

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن در نیم فصل اول لیگ برتر با بدشانسی‌هایی از بابت مصدومیت بازیکنان مواجه شد و سبحان خاقانی و آرش قادری دو بازیکن خود را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست داد. از سوی دیگر سرباز شدن حبیب فرعباسی دروازه‌بان ذوبی‌ها نیز باعث شده تا دست محمد ربیعی حسابی خالی شود و برای تقویت تیم اقدام کند.

در چنین شرایطی شنیده می‌شود که برخی باشگاه‌های لیگ برتری از جمله استقلال خواهان جذب تعدادی از بازیکنان ذوب‌آهن شده‌اند. سرپرست ذوب‌آهن شب گذشته تاکید کرد که هیچ نامه رسمی از سوی باشگاه استقلال برای جذب بازیکنان نرسیده و اگر درخواستی باشد، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در چنین شرایطی سرمربی ذوب‌آهن که چند بازیکن خود را به دلایل مختلف از دست داده، راضی به جدایی فرد دیگری نیست. او دوست دارد تیمش را برای نیم فصل دوم تقویت کند و به نتایج مطلوب ادامه بدهد. به همین خاطر علاقه‌مند به حفظ همه نفراتش است.

ربیعی در این خصوص گفته است: «متاسفانه در نیم فصل اول با مصدومیت دو بازیکن خوب‌مان یعنی آرش قادری و سبحان خاقانی روبه‌رو شدیم. باید در نیم فصل با این دو بازیکن خداحافظی کنیم و بازیکن جدید جذب کنیم. یک اتفاق هم درباره دو بازیکن دیگرمان افتاد و سرباز شدند. خود به خود تیم ما چند بازیکنش را به این شکل از دست داد.»

دیدگاه‌ها