کد خبر : 1995089 | 26 دی 1402 ساعت 22:56 | 28.6K بازدید | 14 دیدگاه

صیادمنش جایی دور از استقلال و هلند!

مهاجم ایرانی هال سیتی یکی از 11 نفر اصلی تیمش مقابل بیرمنگام است.

صیادمنش جایی دور از استقلال و هلند!

به گزارش "ورزش سه"، در چهارچوب مسابقات دور برگشت مرحله سوم جام حذفی فوتبال انگلیس، تیم هال سیتی که اللهیار صیادمنش در آن عضویت دارد، از ساعت 23:15 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه سنت اندروز مقابل تیم بیرمنگام قرار خواهد گرفت.

اللهیار صیادمنش که 10 روز قبل در مسابقه رفت جام حذفی مقابل بیرمنگام حضور ثابت در زمین داشت و در بازی 82 دقیقه‌ای خود روی تک گل تیمش تاثیر گذاشت، امشب هم جزو 11 نفر اصلی تیمش در جدال برگشت دیده می‌شود.

ستاره ایرانی هال سیتی در مسابقه هفته دوازدهم فصل جاری چمپیونشیپ انگلیس مقابل بیرمنگام که تیمش به برتری دو بر صفر رسید، حضور نداشت ولی در جام حذفی به فهرست و ترکیب رسید و امشب هم از ابتدا به میدان خواهد رفت.

1979527

صیادمنش در حالی جزو نفرات اصلی هال سیتی قرار گرفته و به ترکیب این تیم بازگشته که طی روزهای گذشته شایعات زیادی مبنی بر بازگشت او به استقلال و همچنین توافق باشگاه انگلیسی با فورتونا سیتارد برای انتقال او به هلند مطرح شده بود ولی او فعلا در اف‌ای‌ کاپ به کارش ادامه می‌دهد.

تیم فوتبال هال سیتی در دیدار رفت مقابل بیرمنگام که میزبان بود، به تساوی یک بر یک رسید، اما امیدوار است امشب با درخشش اللهیار به برتری دست پیدا کند و به مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی برسد.

دیدگاه‌ها