کد خبر : 1995101 | 26 دی 1402 ساعت 23:30 | 25.7K بازدید | 15 دیدگاه

فسخ و رضایت در نساجی با امضای آلکاراز!

باشگاه نساجی اعلام کرد خروجی‌های این تیم فقط با نظر سرمربی اسپانیایی اتفاق می‌افتند.

فسخ و رضایت در نساجی با امضای آلکاراز!

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در نقل و انتقالات زمستانی خروجی‌های پرشماری داشته و تاکنون جدایی رشید مظاهری، سید احمد موسوی، علی داوران، محمدرضا مهدی‌زاده و علاء عباس از این تیم قطعی شده و گفته می‌شود بازهم بازیکنان دیگری از این تیم خواهند رفت.

جدا از نفراتی که قراردادشان با این باشگاه فسخ شد، صحبت از پیشنهاد سایر باشگاه‌ها به برخی بازیکنان این تیم ازجمله محمدرضا آزادی، محمود قائدرحمتی و ... نیز وجود دارد ولی مدیران نساجی رضایت‌نامه آنها را فقط در صورت نظر لوکاس آلکاراز و تایید او خواهند داد.

باشگاه نساجی با اطلاعیه‌ای در این مورد نوشته است:

«از نخستین روز فصل نقل‌وانتقالات زمستانی، با وجود شرایط دشوار و خاص مارکت فوتبال در این بازه زمانی، اما باشگاه نساجی به‌منظور تامین نیازهای «آقای لوکاس آلکاراز» از هیچ‌گونه تلاشی دریغ نکرده است. لذا مذاکرات خوبی تاکنون در چهارچوب اصول حرفه‌ای انجام شده که بلافاصله بعد از نهایی شدن و ثبت قانونی، از رسانه رسمی باشگاه اطلاع‌رسانی خواهند شد.

درخصوص جدایی چند تن از بازیکنان بنا به هر انگیزه‌ و اراده‌ای در ادامه مسیر فوتبالی، قابل ذکر است با هدف حفظ منافع باشگاه نساجی و ضمن چشم‌پوشی از بازار داغ شایعات، در این زمینه نیز هرگونه جدایی صرفاً با نظر مستقیم آقای آلکاراز اتفاق می‌افتد.

در پایان از هواداران گرامی نساجی خواهشمندیم، در چنین فضای رسانه‌ای، به‌ویژه در صفحات مختلف مجازی، از واکنش و بازنشر یکسری اخبار نامشخص و عموماً هدفمند، خودداری کنند.»

دیدگاه‌ها