کد خبر : 1995144 | 27 دی 1402 ساعت 01:48 | 7.7K بازدید | 6 دیدگاه

جنجال با پرتاب ترقه: بازی تیم ساپینتو نیمه تمام ماند

دیدار آپوئل و نئا سالامینا به دلیل پرتاب ترقه از سوی تماشاگران، نیمه کاره رها شد.

جنجال با پرتاب ترقه: بازی تیم ساپینتو نیمه تمام ماند

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای دور دوم رقابت‌های جام حذفی قبرس موسوم به جام کوکاکولا، نئا سالامینا میزبان آپوئل بود که این دیدار جنجالی به دلیل پرتاب ترقه از سوی تماشاگران به سمت یکی از بازیکنان نئا سالامینا، نیمه تمام رها شد.

در شرایطی که شاگردان ریکاردو ساپینتو و تیم بعدی سعید مهری از دقیقه 31 با اخراج عصام چبکه با یک یار کمتر به بازی ادامه می‌دادند، در دقیقه 51 و پس از اتفاقات جنجالی که کنار زمین رخ داد، مجبور به ترک زمین شدند.

در این دقیقه از مسابقه، ترقه‌ای به سمت بازیکنان نئا سالامینا که در حال گرم کردن بودند، افتاد که باعث مصدومیت جورج پاپاژئورگیو شد. این بازیکن روی زمین افتاد و بلافاصله منلاوس آنتونیو داور مسابقه بازی را متوقف کرد و راهی رختکن شد.

پس از نیم ساعت، داور با کاپیتان‌های دو تیم به صحبت پرداخت و از تصمیم خود برای توقف کامل مسابقه خبر داد. پزشک مسابقه اعلام کرد که بدون آزمایشات بیشتر نمی‌تواند تصمیم بگیرد که آیا جورج پاپاژئورگیو می‌تواند به بازی ادامه دهد یا خیر و داور تصمیم به توقف بازی گرفت.

1979626
1979627
1979628
1979629
1979630

طبق اعلام رسانه‌های قبرس، پاپاجئورگیو هوشیار بود و با حمایت هم تیمی‌هایش و افراد حاضر در زمین مسابقه، توانست راه برود ولی برای انجام آزمایش‌های بیشتر، به یک کلینیک خصوصی منتقل شد، زیرا به نظر می‌رسید مشکل شنوایی دارد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قبرس نیز اطلاعیه‌ای را صادر و اعلام کرد که بازی مرحله دوم جام کوکاکولا بین نئا سالامینا و آپوئل در دقیقه 51 متوقف شده و سرنوشت مسابقه را دادگاه داوری ورزشی قبرس تعیین می‌کند.

دیدگاه‌ها