کد خبر : 1995155 | 27 دی 1402 ساعت 08:31 | 25.3K بازدید | 12 دیدگاه

آخرین بازی اللهیار در انگلیس؟

شب تلخ صیادمنش با حذف از جام

هال سیتی علی‌رغم تلاش مهاجم ایرانی‌اش نتوانست به پیروزی مقابل بیرمنگام دست پیدا کند.

شب تلخ صیادمنش با حذف از جام

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های دور برگشت مرحله سوم جام حذفی فوتبال انگلیس، تیم هال‌سیتی در حالی که اللهیار صیادمنش را پس از یک مسابقه غیبت دوباره در فهرست و ترکیب داشت، از ساعت 23:15 سه‌شنبه شب (به وقت ایران) در استادیوم سنت اندروز به مصاف بیرمنگام رفت.

اللهیار صیادمنش که 10 روز  قبل هم در جام حذفی حضور در ترکیب هال سیتی مقابل بیرمنگام را تجربه کرده و پس از آن در مسابقه چمپیونشیپ از لیست کنار رفته بود، در بازگشت به جمع نفرات اصلی انگیزه زیادی برای خودنمایی داشت و نزدیک بود در دقیقه 7 گلزنی کند که ضربه سر او به مرکز دروازه را گلر حریف مهار کرد.

1979647

هال سیتی که در دیدار رفت مقابل بیرمنگام به تساوی یک بر یک رسیده بود، در دقیقه 12 موفق شد در زمین حریف خود به گل برسد و پیش بیفتد که در دقیقه 35 هم این شانس را داشت با ضربه ایستگاهی اللهیار به دومین گل دست پیدا کند  که این اتفاق نیفتاد.

بیرمنگام در دقیقه 66 کار را به تساوی کشید تا نتیجه بازی رفت اتفاق بیفتد و دو دقیقه پس از آن هم اللهیار صیادمنش از ترکیب هال سیتی بیرون رفت، اما در نهایت تیمش با نتیجه دو بر یک شکست خورد و با باخت 3 بر 2 در مجموع دو بازی، از جام حذفی انگلیس کنار رفت.

1979648

اللهیار صیادمنش در شرایطی نمایش موثری در حضور 68 دقیقه‌ای مقابل بیرمنگام داشت و پرتلاش ظاهر شد که برخی رسانه‌های هواداری هال سیتی معتقد هستند او برای آخرین بار برای این تیم به میدان رفت و قرار است به زودی راهی باشگاه دیگری شود.

طی روزهای گذشته عنوان شد استقلال برای جذب صیادمنش ابراز علاقه کرده، اما از سوی دیگر خبر توافق باشگاه هال‌سیتی با فورتونا سیتارد هلند برای این انتقال به میان آمده که باید دید چه سرنوشتی در انتظار این مهاجم ایرانی خواهد بود.

دیدگاه‌ها