کد خبر : 1995205 | 27 دی 1402 ساعت 12:31 | 21.2K بازدید | 28 دیدگاه

غیبت چهار مدافع

دست ژاوی در بدترین زمان خالی شد

بارسا فردا شب در زمین یونیونیستاس سالامانکا بازی حساسی پیش رو دارد ولی برای این بازی چهار مدافع خود را در اختیار نخواهد داشت.

دست ژاوی در بدترین زمان خالی شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست سنگین از رئال در فینال سوپرجام، بارسا فردا شب از ساعت 22 به وقت تهران میهمان سالامانکا در یک هشتم نهایی کوپا دل ری است. 

ژاوی دیگر حامیان زیادی در باشگاه ندارد و خوب می‌داند که در بازی فردا تیمش حق شکست ندارد. بازی در جام حذفی است و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. شکست به معنای حذف بارسا از یک جام دیگر است و شاید به قیمت اخراج ژاوی تمام شود.

1979685

برای بازی فردا چهار مدافع تیم به دلایلی چون مصدومیت و محرومیت غایبند و ژاوی فقط سه مدافع در اختیار دارد: ژوائو کانسلو، مارکوس آلونسو و اینیگو مارتینز محرومند و رونالد آرائوخو نیز یک جلسه از همراهی بارسا محروم شده است (به خاطر اخراج در ال‌کلاسیکو).

به این ترتیب تنها ژول کنده، کریستنسن و الکس بالده برای بازی فردا در دسترس هستند و همه چیز نشان می‌دهد ژاوی از سیستم چهار دفاعه استفاده خواهد کرد. اسپورت نوشته است که هکتور فورت که در بازی برابر آنتورپ اولین بازی رسمی خود برای بارسا را انجام داد و یک مدافع راست است، جای کانسلو را پر می‌کند و کنده و کریستنسن نیز زوج دفاع میانی خواهند بود.

دیدگاه‌ها