کد خبر : 1995377 | 27 دی 1402 ساعت 23:49 | 60.5K بازدید | 73 دیدگاه

الگو گرفتن از انتقال جود

استراتژی رئال برای جذب هالند مشخص شد

رئال مادرید قصد دارد در تلاش برای جذب ارلینگ هالند، از رویکردش در به خدمت گرفتن جود بلینگام الگو بگیرد.

استراتژی رئال برای جذب هالند مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در حال حاضر دوباره درگیر ماجرای کیلیان امباپه است، اما در این بین، اخبار پیرامون ارلینگ هالند نیز ادامه دارد. هنوز مشخص نیست که آیا این یک حقه برای اعمال فشار بر امباپه است یا خیر، اما مطمئناً تصور هالند در خط حمله رئال برای هواداران رقیب ترسناک است.

طبق اخبار رئال مادرید می‌خواهد از استراتژی‌ای مشابه کاری که در انتقال جود بلینگام انجام داد استفاده کند تا هالند را به سانتیاگو برنابئو ببرد، چه در تابستان امسال چه فصل‌های آینده، برنامه رئال این است.

1979915

مادریدی‌ها مستقیما با هالند یا سیتی صحبت نکرده‌اند و فعلا قصد این کار را ندارند، اما در عوض مذاکرات و بحث‌های مربوطه را به اشخاص ثالثی که رابطه خوبی با هالند دارند واگذار می‌کنند. تصور می‌شود بلینگام یکی از آنها باشد. او با هالند در بروسیا دورتموند هم‌بازی بود و طبق گزارش‌ها اکنون به طور منظم با ستاره نروژی در تماس است.

با مبهم بودن آینده امباپه، در صورت عدم حضور این بازیکن فرانسوی، تمایل مادریدی‌ها برای جذب یک مهاجم نوک بدون شک به‌طور کامل به هالند تغییر خواهد کرد. در روزهایی که هالند در دورتموند حضور داشت، رئال تلاش کرد تا او را به خدمت بگیرد، اما با این فرض که امباپه را اواخر همان سال به خدمت خواهد گرفت، از تلاش دست کشید و هالند به منچستر سیتی پیوست.

دیدگاه‌ها