کد خبر : 1995466 | 28 دی 1402 ساعت 14:10 | 22.2K بازدید | 7 دیدگاه

انتقاد از تن‌هاخ: ستاره تیمت را آزاد نگذار!

گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، معتقد است که آزادی عملی که اریک تن‌هاخ به برونو فرناندز داده بیش از حد است.

انتقاد از تن‌هاخ: ستاره تیمت را آزاد نگذار!

به گزارش "ورزش سه"، فرناندز در طول چند فصل اخیر یکی از بهترین بازیکنان منچستریونایتد حتی در روزهای سختی که این تیم پشت سر گذاشته بوده است. 

با این حال به نظر می‌رسد که حضور در تمامی نقاط زمین چندان مورد تایید نویل نیست و این مدافع سابق شیاطین سرخ باور دارد که کاپیتان فعلی این تیم باید در پستی که متعلق به خودش است حضور پیدا کند تا بتواند تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد.

نویل در پادکستش در این باره گفت: «هر تیمی که به موفقیتی دست پیدا می‌کند همیشه از الگوی پاس‌کاری و کارهای ترکیبی خاصی پیروی می‌کند. اشاره من به برونو فرناندز است. بازی او را در روز یکشنبه دیدم و مشخصا بهترین بازیکن تیم از نظر استعداد است اما همه‌جا هست!

1964523

حتما به او گفته شده است که به زمین برو و هر کاری دوست داری انجام بده، چون فکر نمی‌کنم فرناندز از آن دست بازیکنانی باشد که خودش چنین کاری کند. اگر در تیم پپ گواردیولا چنین اتفاقی رخ دهد و بازیکنی دو تا سه دقیقه دور از پستش باشد، او کنار خط می‎‌رود و به بازیکن تذکر می‌دهد. من هرگز ندیدم تن‌هاخ تذکری به او بدهد.

پس بدون شک تن‌هاخ این آزادی عمل را به برونو داده که کار اشتباهی است و وقتی هافبک اصلی در پست خودش نباشد، تمامی الگوها و کارهای ترکیبی بهم می‌ریزد. انگار که 20 سال پیش باشد که بازیکن شماره 10 اجازه هر کاری داشت، اما آن دوران دیگر گذشته است.»

دیدگاه‌ها