کد خبر : 1995579 | 29 دی 1402 ساعت 05:20 | 37.7K بازدید | 12 دیدگاه

تحسین سه سرمربی توسط سسک

تلفیق دی زربی، پپ و آرتتا وارد می‌شود!

سسک فابرگاس فاش کرد که برای پیشرفت در مربی‌گری می‌خواهد از پپ گواردیولا، روبرتو دی‌زربی و میکل آرتتا الگو بگیرد.

تلفیق دی زربی، پپ و آرتتا وارد می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، در ماه ژوئیه، سسک فابرگاس، هافبک سابق چلسی، بارسلونا، موناکو و آرسنال، پس از حضور کوتاه در کومو به‌عنوان بازیکن و سپس هدایت تیم جوانان این تیم، به‌عنوان سرمربی تیم اصلی انتخاب شد.

با اینکه او مدارک لازم را برای سرمربی‌گری ندارد و فعلا به‌عنوان دستیار سرمربی در تیم حاضر است، اما قرار است در تابستان آزمون‌های لازم را بگذراند و دوباره سرمربی‌گری کومو را برعهده بگیرد.

او در مصاحبه اخیر با اسکای اسپورت، در مورد سبک بازی‌ مدنظرش در دوران سرمربی‌گری صحبت کرده است. تیم دسته دومی در حال حاضر در رده سوم سری B قرار دارد و تنها ۴ امتیاز تا صدر جدول فاصله دارد.

1980230

تیم فابرگاس سبک بازی جذابی دارد و برخی معتقدند می‌تواند به راحتی به سری A صعود کند و حتی تیم‌های بزرگ این لیگ را هم به چالش بکشد. آنها بخش زیادی از این وضعیت را مدیون سرمربی اسپانیایی هستند.

او درباره اینکه در حال حاضر سبک بازی چه تیم‌هایی را مطالعه می‌کند و از آنها الهام می‌گیرد، گفت: «قطعا من نوع بازی مربیان دیگر را مطالعه می‌کنم. البته نه خود مربیان، بلکه فلسفه آنها. من تازه در ابتدای راه هستم و وانمود نمی‌کنم که همه چیز را می‌دانم. در حال حاضر، دی‌زربی، گواردیولا و میکل آرتتا سه نفری هستند که من در لیگ برتر دنبال می‌کنم و بیشتر از آنها ایده می‌گیرم.»

دیدگاه‌ها