کد خبر : 1995596 | 29 دی 1402 ساعت 06:44 | 7.6K بازدید | 8 دیدگاه

احمدی: ملوان پرقدرت‌تر از نیم فصل اول خواهد بود

هافبک ملوان بندر انزلی می‌گوید بیشتر از هر چیز به دنبال حفظ احترام و جایگاه تیمشان هستند.

احمدی: ملوان پرقدرت‌تر از نیم فصل اول خواهد بود

به گزارش "ورزش سه"، ملوان با رتبه ششمی نیم فصل اول را تمام کرد و احتمالا از وقفه پیش آمده خیلی سود‌ نبرد. مهران احمدی در این رابطه به خبرنگار ما گفت: تعطیل شدن بازی‌ها به مدت طولانی همیشه باعث افت بدنی بازیکنان می‌شود و احتمال مصدومیت را بالا می‌برد اما از طرفی تیم ملی هم برای حضور قدرتمند در بازی‌های جام ملت‌های آسیا و هدف قهرمانی در این رقابت‌ها نیازمند یک اردوی آماده سازی بود پس بعد از بازی با آلومینیوم به دستور کادرفنی تمرینات‌مان ۱۰ الی ۱۲ روز تعطیلی شد و از جمعه‌ی گذشته دوباره تمرینات را از سر گرفتیم و کم کم وارد دوران بدنسازی خواهیم شد تا برای نیم فصل دوم که به مراتب از نیم فصل اول سخت‌تر است آماده شویم و خداراشکر شرایط خوب است.

او در خصوص تغییرات زیاد در تیم‌شان ادامه داد: شرایط خاص ملوان در استخدام بازیکنان سرباز ربطی به خروج چهار بازیکن ما نداشته و تمام نقل و انتقالات با تصمیم کادرفنی بوده است. امیدوارم هربازیکنی چه سرباز و چه غیرسرباز که جذب می‌شوند بتوانند برای تیم مفید واقع شوند.

این بازیکن‌ که به یک اردو تیم ملی دعوت شده بود، در پاسخ به این سوال که بازیکنان تیم‌هایی مثل ملوان شانس کمتری برای حضور در تیم ملی دارند اینگونه نظر داد: این قضیه در فوتبال ایران کاملا روشن است. معمولا بازیکنان تیم ملی از تیم‌‌های بزرگ استقلال، پرسپولیس و سپاهان انتخاب می‌شوند چون آن‌ها بیشتر در معرض دید قرار دارند و این کاملا اشتباه است و البته با تمام این اوصاف از امیر قلعه‌نویی تشکر می‌کنم که دست کم این جسارت را داشت و در یک اردو از تیم‌های پایین و وسط جدولی هم بازیکن دعوت کرد و عملکرد آن‌ها را زیر نظر گرفت؛ درحالی‌که مربیان قبلی حتی به‌صورت فرمالیته هم این کار را انجام نمی‌دادند و امیدوارم این موضوع کم کم جا بیفتد و بیشتر شاهد دعوت ستاره‌های تیم‌های میانه و پایین جدولی باشیم.

احمدی در پایان افزود: مجموعه‌ی بزرگ ملوان از ابتدای فصل برای رقم زدن اتفاقات خوب و در خور نام ملوان و مردم انزلی وارد لیگ شد و در نیم فصل اول هم نتایج خوبی را کسب کردیم و حالا می‌خواهیم احترامی که ملوان به دست آورده است را حفظ کنیم و قطعا در نیم فصل دوم پر قدرت‌تر از نیم فصل اول ظاهر خواهیم شد.

دیدگاه‌ها