کد خبر : 1995627 | 29 دی 1402 ساعت 09:00 | 48K بازدید | 23 دیدگاه

پاسخ کاپیتان سابق پرسپولیس به اتهامات جنجالی

محمد نوری: هیچکس از کادرفنی ما با محمد عمری و میلاد سرلک مذاکره نکرده بود.

پاسخ کاپیتان سابق پرسپولیس به اتهامات جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، این هفته موضوع سربازی دو بازیکن پرسپولیس و ذوب‌آهن توجهات زیادی را در فضای فوتبال ایران به خود برانگیخت و بسیاری انگشت اتهام را به سوی مهدی تارتار، سرمربی این تیم گرفتند و مدعی شدند که رابطه خوب او و دستیارانش (محمد نوری و علیرضا محمد) با بازیکنان این دو تیم عامل جدایی آنها بوده است.

البته محمد عمری و حبیب فرعباسی، دو بازیکنی که در این مورد مصاحبه کرده‌اند، صراحت این اخبار را تکذیب کردند و گفتند که رفتار مسئولان باشگاه پرسپولیس و ذوب‌آهن عامل تصمیمشان بوده و آنها صحبت یا مذاکره با تارتار یا سایر مربیان ملوان نداشتند.

با این حال محمد نوری، دستیار مهدی تارتار و کاپیتان سابق پرسپولیس، در گفت‌وگویی که با خبرنگار ما داشته به این اتهامات پاسخ داده است.

*شروع تمرینات ملوان؟
تمرینات ما چهار پنج روز است شروع شده و دو تمرین در یک روز داریم. بازی دوستانه هم داشتیم و آماده بازی جام حذفی می‌شویم و امیدواریم که بتوانیم در جام حذفی هم عملکرد خوبی داشته باشیم.

*شانس موفقیت در جام حذفی؟
خوشبختانه این فصل شرایط طوری است که هواداران از نمایش تیم لذت می‌برند. نتایج خیلی خوبی کسب کردیم و در کنار این موضوع نمایش خوبی هم داشتیم. ملوان هم تیم ریشه‌داری است و جزء پرافتخارترین تیم‌های جام حذفی محسوب می‌شود و به همین دلیل ما هم امیدوارم که نتیجه خوبی بگیریم اما انتظارات هم باید متعادل با شرایط هر تیمی باشد.

*انتظارات از ملوان؟
از نظر بودجه حساب کنید ما جزء شش تیم انتهای جدول هستیم اما از نظر فوتبالی عالی هستیم و نتایجمان در حد شش تیم بالای جدول است. ما به هواداران قول می‌دهیم که تا آخرین بازی بیشترین تلاش را می‌کنیم اما همانطور که هواداران می‌دانند، انتظار بیش از حد باعث فشار به تیم می‌شود.

1979883

*بازیکنان سرباز؟
به‌خاطر شرایط مطلوب آقای تارتار و اینکه ایشان باسابقه‌ترین و باثبات‌ترین سرمربی لیگ ایران هستند و همچنین تیم ریشه‌دار ملوان که هواداران بسیار خوبی دارد و همچنین مدیریت آقای فهمیده که باعث شده تا تیم ما در آرامش باشد، بازیکنان سرباز دوست دارند که به تیم ما بیایند. ما هیچ پیشنهاد یا مذاکره نداشتیم و اصلا در صلاحیت ما نیست که با بازیکنان سرباز وارد مذاکره شویم چون نمی‌توانیم مقصدشان را تعیین کنیم و نیروهای مسلح این کار را انجام می‌دهند.

*جذب سربازها؟
شاید باورتان نشود که دوجین بازیکن خوب لیگ برتر با باشگاه تماس گرفتند و چه به‌عنوان سرباز و چه سایرین، برای حضور در تیم ملوان اعلام آمادگی کردند. این نشان می‌دهد که ملوان مسیر درستی دارد و همین که بازیکنان دارای قرارداد خودخواسته سرباز می‌شوند و به تیم ما می‌آیند، نکات زیادی را در خود دارد.  

*اتهام تحریک بازیکنان سرباز و پیشنهاد 9 میلیاردی؟
بودجه باشگاه ملوان کاملا مشخص است و سقف قرارداد ما برای بازیکنان 6-7 میلیارد تومان برای یک فصل کامل بوده و حالا بخواهیم برای یک نیم فصل 9 میلیارد تومان بدهیم؟ اصلا چنین چیزی وجود ندارد و ما اجازه پرداخت پول به بازیکنان سرباز را نداریم. ما حتی اگر می‌خواستیم پولی بدهیم هم امکان پرداخت چنین حقوقی نداشتیم.

1973120

*اتهامات به مهدی تارتار و دستیاران؟
آقای تارتار نشان دادند در هر تیمی با تمام توان کار می‌کنند و ایشان به تیمشان تعهد دارند اما هرگز اقدام غیراخلاقی انجام ندادند. همانطور که گفتم همه چیز بین این بازیکنان و باشگاه و نیروهای مسلح انجام شد و همانطور که این بازیکنان گفتند، هیچ تماسی بین آقای تارتار و بازیکنان به وجود نیامده است و این اتهامات کاملا بی‌اساس است. از همه هواداران درخواست دارم که با دقت بیشتری اخبار را دنبال کنند و فریب برخی شیطنت‌ها را نخورند. آقای تارتار سال‌ها در این فوتبال اعتبار به دست آوردند و هرگز اقدام غیراخلاقی برای جذب بازیکن انجام ندادند.

*حمله به محمد عمری و سربازهای ذوب آهن؟
برای من جای تعجب دارد که این اتهامات علیه چند بازیکن آینده‌دار و جوان فوتبال ایران مطرح می‌شود. خدمت مقدس سربازی یک امر واجب برای همه شهروندان است و بازیکنان هم این اختیار را دارند که هر زمانی خواستند به سربازی بروند. من درخواست دارم که اینطور با بازیکنان جوان برخورد نکنید چون آنها سرمایه‌های ملی فوتبال ما هستند.

*تیم پرستاره با بازیکنان سرباز؟
من به همه بازیکنانی که در نیم فصل به تیم ما اضافه خواهند شد، پیشاپیش خوشامد می‌گویم. تیم ما بازیکنان خوبی دارد و همه نسبت به ابتدای فصل پیشرفت داشتند که این موضوع هم جای تبریک دارد. اما تیم ما اگر نمایش خوبی دارد، به‌خاطر انسجام، همبستگی، اتحاد و تلاش مضاعف است و بازیکنان جدید هم حتما باید خودشان را در این قالب قرار بدهند.

در تیم ملوان ضمن احترام به همه بازیکنان، اسم بازیکنان دیده نمی‌شود و همه باید در تمرینات تلاش کنند و این چیزی است که آقای تارتار در تیم جا انداخته‌اند و مطمئن باشید کار به همین شکل پیش خواهد رفت. امیدوارم هواداران هم مثل همیشه همه بازیکنان را حمایت کنند و به بازیکنان جدید هم فرصت بدهند تا در تیم جا بیفتند.

دیدگاه‌ها