کد خبر : 1995817 | 29 دی 1402 ساعت 21:35 | 14K بازدید | 15 دیدگاه

هالند: به‌خاطر بازی نکردن مریض شده‌ام!

ارلینگ هالند، ستاره منچستر سیتی، پس از بردن جایزه گلوب ساکر، می‌گوید امیدوار است هر چه زودتر به میادین برگردد زیرا از بازی نکردن مریض شده است!

هالند: به‌خاطر بازی نکردن مریض شده‌ام!

به گزارش "ورزش سه"، مراسم گلوب ساکر امشب برگزار شد و بهترین‌های هر بخش معرفی شدند. جایزه بهترین بازیکن سال در بخش مردان به ارلینگ هالند داده شد.

ستاره منچستر سیتی برخلاف مراسم روز دوشنبه د بست که در آن حاضر نشد و فقط پدرش را فرستاده بود، در مراسم امشب حضور داشت و جایزه‌اش را دریافت کرد.

او در سال ۲۰۲۳ با گلزنی‌هایش در منچستر سیتی به رکوردهای زیادی دست یافت و توجه فوتبال‌دوستان را جلب کرد. این بازیکن نروژی در مراسم توپ طلا و د بست پایین‌تر از لیونل مسی قرار گرفت و نتوانست این جوایز را ازآن خودش کند.

1980638

امشب اما خبری از این اتفاق نبود و هالند بالاتر از همه به‌عنوان بهترین بازیکن سال انتخاب شد. او پس از به‌دست آوردن این عنوان از باشگاه منچستر سیتی، خانواده‌اش و دست‌اندرکاران مراسم گلوب ساکر تشکر و درباره شرایط فعلی‌اش صحبت کرد.

او گفت: «خانواده و اعضای باشگاه منچستر سیتی نقش بزرگی در این جایزه دارند. از همه آنها تشکر می‌کنم. از کسانی که باعث شدند من در اینجا باشم و من را مستحق دریافت جایزه دانستند ممنونم.

منچستر سیتی باشگاه بسیار بزرگی است. در اینجا احساس خوبی دارم و از اینکه عضوی از سیتی هستم لذت می‌برم. امیدوارم هر چه زودتر از مصدومیت ریکاوری کنم و دوباره به زمین فوتبال برگردم زیرا به خاطر بازی نکردن مریض شده‌ام.»

دیدگاه‌ها