کد خبر : 1996017 | 30 دی 1402 ساعت 16:15 | 23.2K بازدید | 43 دیدگاه

شانس داریم و امیدواریم

ادعای عجیب: بارسلونا سه‌گانه می‌برد

فرانکی دی‌یونگ از اینکه بارسا بتواند در پایان فصل سه گانه ببرد، ناامید نیست.

ادعای عجیب: بارسلونا سه‌گانه می‌برد

به گزارش "ورزش سه"، فرانکی دی یونگ دویستمین بازی خود برای بارسا را در پیروزی مقابل یونیونیستاس دی سالامانکا تجربه کرد و سایت باشگاه به همین مناسبت مصاحبه‌ای با او انجام داد. ستاره هلندی افتخار می‌کند که توانست دویست بازی برای بارسا انجام دهد و در مورد اتفاقات نیم فصل اول نیز حرف زد.

1980976

دی یونگ گفت: «نیم فصل اول خوب نبود. فکر می‌کنم امتیازات مهمی را از دست داده‌ایم و باید پیشرفت کنیم. در بارسا همه این را می‌دانیم. تیم کیفیت بالایی دارد و بد هم بازی نمی‌کنیم، اما قدرت تمام‌کنندگی و گاه تمرکز نداریم. اگر در تمام طول بازی تمرکز داشته باشیم، شرایط بسیار بهتر می‌شود. فکر می‌کنم ما تیم بسیار خوبی برای جنگیدن برای تمام عناوین و کسب سه گانه داریم.»

دی یونگ ادامه داد: «با توجه به فرصت‌هایی که در بازی‌ها خلق کرده‌ایم، شاید در این مقطع نسبت به پارسال موقعیت‌های بیشتری همه داشته‌ایم اما وقتی تمرکز ندارید و ضربات نهایی را خوب نمی‌زنید، تاوانش را پس خواهید داد.»

شکست از رئال در فینال سوپرجام: «در آن مسابقه ما خوب نبودیم. اما یک مسابقه کل فصل را نشان نمی‌دهد. ما فینال را مقابل رئال مادرید باختیم. آنها مستحق برد بودند و نتیجه عادلانه بود ولی هنوز سه جام در دسترس است و ما قطعا امیدوار هستیم.»

دیدگاه‌ها