کد خبر : 1996315 | 01 بهمن 1402 ساعت 19:56 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

با استعفای عباس روزپیکر؛

خلق یک رکورد: هشتمین تغییر روی نیمکت لیگ برتری‌ها!

عباس روزپیکر، سرمربی تیم فولاد زرند ایرانیان، که دومین مربی این باشگاه در فصل جاری به شمار می‌رفت، پس از وقوع اتفاقات تلخ در دیدار با گهرزمین، از سمت خود کناره‌گیری کرد.

خلق یک رکورد: هشتمین تغییر روی نیمکت لیگ برتری‌ها!

به گزارش "ورزش سه"، وقتی که پرونده هفته بیستم لیگ برتر فوتسال ایران بسته شد، شاهد آماج رسانه‌ها به پایان دربی کرمان بودیم. جایی که گهر زمین سیرجان همانند دیدار رفت برابر فولادزرند به برتری دست یافته بود، اما همه نگاه‌ها نه به نتیجه رقم خورده، نه به بازیکنان دو تیم، نه به دو باشگاه، بلکه به وقایع پس آن زوم شده بود. به عباس روزپیکر که هفتمین شکست فصلش را متحمل شده و تصمیم داشته راهی رختکن شود اما تماشاگرنماهای زرندی به او حمله کردند و زدوخوردی را با سرمربی تیمشان داشتند.

عباس روزپیکر با گریز از بلوای رخ داده و با عبوس‌ترین چهره ممکن سریع تصمیم به استعفا گرفت، در حالی که موجی از آزارها و انتقادات را هم حس نمود و هم با آن دست و پنجه نرم کرد، تا با کناره‌گیری از سمت خود هشتمین مربی تغییر یافته در لیگ برتر فوتسال ایران لقب بگیرد و رکورد جالبی را در تاریخ این رشته ورزشی خلق کند.

1981436

بولت استقلالپس از سه شکست پیاپی و اخراج امین پایمرد، سرمربی جدید تیم فولاد زرند به غیرمنتظره‌ترین شکل ممکن معرفی شد. در شرایطی که هیچکس تصور حضور روزپیکر بر روی نیمکت تیم زرندی را نداشت. اما او با ورودش نتایج نسبتا بهتری را کسب کرد که آغاز آن با تساوی برابر حافظ ساری استارت خورد، تا اولین امتیاز فولاد زرند در فصل جدید با روزپیکر تصاحب شود. نقطه عطف شکوفایی تیم زرندی، متوقف کردن تیم مس‌سونگون بود تا مدافع عنوان قهرمانی را از کورس قهرمانی بیرون کنند و خودشان را احیاشده ببیند. روزپیکر و تیمش در چهار دیدار پایانی نیم فصل اول، فوق العاده ظاهر شدند و به چهار پیروزی پیاپی دست یافتند که برتری برابر کراپ و سفیرگفتمان بسیار جلب نظر می‌کند.

1981437

با شروع نیمه دوم فصل، ضعف زرندی‌ها باری دیگر پدیدار شد و آن‌ها به کلی از چرخه موفقیت خارج شدند. بازیکنان تیم به کلی کیفیت خود را از دست دادند و بی ثمر به میدان رفتند و حفره‌ها بازی به بازی عمیق‌تر شده بودند.‌ همه این‌ها شبیه به باروتی شد که برای انفجار فقط به یک جرقه نیاز داشت. روزپیکر در مصاف با گهرزمین باری دیگر تن به شکست داد تا تماشاگرنماها علیه او صحنه‌ها و لحظات ملال‌آوری را به وجود بیاورند.

1981438

کارنامه این مربی با تیم فولادزرند ایرانیان چندان هم لاغر نبود. پنج پیروزی، چهار تساوی و هفت شکست و جمع کلی آن به ۱۹ امتیاز می‌رسد و آن‌ها را در مکان یازدهم جدول جای داده به علاوه یک بازی کمتر نسبت حریفان که به پیش‌بینی می‌شود با برد احتمالی‌شان برابر شهرداری ساوه، کمی شرایط به بهبودی کشیده می‌شد.

می‌گویند وقتی پیروزی می‌شوی، نیاز به توضیح نخواهی داشت، اما وقتی شکست می‌خوری، چیزی برای توضیح آن ندارید، به جز یک خداحافظی. روزپیکر استعفا داد و مدیران بلافاصله موافقت کردند. هشتمین تغییر در لیگ برتر فوتسال به این معناست که شکیبایی‌ها به کلی بر باد رفته است.

دیدگاه‌ها